eMAG continuă programul de dezvoltare a liderilor printr-o nouă investiție de 200.000 de euro

Ca parte a programelor sale de dezvoltare continuă a liderilor și a convingerii că educația nu se oprește niciodată, eMAG investește și anul acesta 200.000 de euro în programe de învățare dezvoltate de universități de prestigiu precum Harvard Business School și MIT Management Executive Education, în cadrul programului Grow Talent.

emag

Programul la care vor participa 75 de colegi se va desfășura în două etape, în perioada iulie – octombrie 2022, respectiv februarie – aprilie 2023.

La eMAG învățăm în fiecare zi, prin intermediul proiectelor complexe la care suntem expuși, iar colegii noștri au posibilitatea să studieze programe oferite de unele dintre cele mai renumite universități și să se conecteze astfel la cele mai noi curente de gândire și tendințe de la care să se inspire și să învețe. Participanții la ediția trecută au apreciat mai ales faptul că au dobândit și mai multă claritate și structură în ce privește inovația în business, a declarat Cosmin Dodoc, VP People & Organisation eMAG.

Cele trei programe se vor concentra pe business process design pentru management strategic, negociere și strategie.

eMAG investește constant în creșterea echipei și a dezvoltat, de-a lungul timpului, Academii de învățare dedicate echipelor, programe de dezvoltare a noii generații de lideri precum Future25 sau Upgrade, programul de dezvoltare a oamenilor aflați la începutul carierei sau programe de executive development, în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics, cum este și Grow Talent.

eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa piața electro-IT, telecom, tehnologie și eCommerce.

Abonaţi-vă gratuit la newsletterul publicației ElectroRetail.ro!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 482 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG continuă programul de dezvoltare a liderilor printr-o nouă investiție de 200.000 de euro
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.