eMAG lansează pe 1 septembrie serviciul cu livrare în 2 ore

eMag, cel mai mare retailer online din România si din regiune, a crescut cu 56% în 2015, comparativ cu 2014, la 1,95 miliarde RON, din care 1,39 miliarde în România. În 2015, eMAG a investit 48 de milioane de euro în dezvoltare, din care 24 în dezvoltarea internațională și 18 în dezvoltarea de tehnologie. Oferta eMAG a ajuns la peste un milion de produse în luna iulie 2016.

eMAG1eMAG a prezentat ieri câteva cifre de referinţă pentru e-commerce-ul din România dar şi din regiune, la conferinţa de presă fiind prezent pentru prima oară un reprezentant al Naspers, grupul care deţine 76% dintre acţiunile eMag, restul de 24%  fiind deţinute de către Iulian Stanciu, CEO eMag.

Grupul Naspers este prezent în peste 130 de ţări şi a avut o cifră de afaceri de 12,2 miliarde de euro, în 2015. În România, Grupul Naspers mai deţine, pe lăngă eMAG, alte branduri precum: OLX.ro, PayU, Autovit.ro, Convertion, FashionDays.ro şi Depanero.

eMAG a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 1,95 miliarde de lei în toate țările, cu 56% mai mare față de anul precedent. Extinderea regională a fost motorul principal al dezvoltării și a beneficiat de jumătate din totalul investițiilor din 2015, care s-au ridicat la 48 milioane euro. În România, eMAG.ro a avut o creștere de 28% a cifrei de afaceri, până la 1,39 miliarde de lei, care a venit pe fondul extinderii accelerate a gamei de produse, a creșterii de piață și a creșterii adopției cumpărăturilor online.

„România este o piață cheie pentru Naspers, iar comerțul online este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din regiune în următorii ani. Business românesc, lider în ecommerce, creat și condus de o echipă talentată și dedicată, eMAG.ro este în poziția ideală să beneficieze de această creștere. Ne bucură faptul că putem susține aceste planuri”, a spus Bob van Dijk, CEO Naspers,

„E-commerce este un model de tehnologie care salvează timp și bani. Investim în tehnologie dezvoltată în România și exportăm acest model în Bulgaria, Ungaria și Polonia”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Investițiile realizate anul trecut de retailer au însumat 48 de milioane de euro. Principalele direcții au fost dezvoltarea regională a companiei, care a atras investiții de 24 de milioane de euro și dezvoltarea tehnologiei eMAG (18 milioane de euro). Încă 6 milioane de euro au fost investite în dezvoltarea de noi categorii, a brandului, dezvoltarea logistică și a angajaților prin programe speciale de formare.

Target eMAG: peste un milion de produse și 4.000 de magazine partenere

Oferta eMAG.ro din luna iulie 2016 cuprindea 1.008.776 de produse listate, dintre care 95.572 de produse fiind comercializate direct de către retailer, iar restul de către cei peste 1.600 de parteneri (reselleri), din 71.000 de categorii de produse si 17.000 de branduri.

„eMAG este în prezent cel mai mare centru comercial, cu peste un milion de produse și 17.000 de branduri. Vom investi în diversificarea categoriilor de produse, în dezvoltarea lor în profunzime și în creșterea accelerată a platformei Marketplace. Într-un an vrem să ajungem la 4.000 de magazine partenere. Marketplace eMAG este cea mai mare oportunitate de creștere pentru orice comerciant”, precizează Iulian Stanciu.

eMag lansează serviciul de livrare în 2 ore, disponibil deocamdată doar pentru Bucureşti

Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la 200 de puncte de livrare în București și în țară până la finalul lunii octombrie, din care 120 cu Poșta Română. eMAG lansează pentru București și serviciul de livrare în 2 ore, disponibil non-stop, indiferent de oră sau zi a săptămânii, începând cu 1 septembrie.

Echipa eMAG și eMAG Labs

În august 2016, echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, Depanero și FashionDays) a însumat 2.900 de oameni. 2.400 dintre ei, reprezentând 83%, lucrează în echipa din România.

Dezvoltarea tehnologică este realizată de o echipă formată din 600 de ingineri IT, iar în următorii doi ani eMAG va angaja alți 300 de programatori care vor lucra la dezvoltarea platformei.

Anul acesta va fi lansat, cu susținerea Naspers, eMAG Labs, un centru de testare și implementare de tehnologii noi (VR, IoT, machine learning) pentru ecommerce. Soluțiile dezvoltate de eMAG Labs vor fi folosite de Naspers la nivel global.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 467 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG lansează pe 1 septembrie serviciul cu livrare în 2 ore
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.