Magazinul online evoMAG dă startul unei serii de acțiuni menite să recompenseze clienții. Prima dintre ele este livrarea gratuită, valabilă pentru toate comenzile, la orice produse, indiferent de valoarea acestora.
Oferta este valabilă în perioada 24 – 30 martie și este menită să crească încrederea clienților în produsele și serviciile evoMAG.
“În perioada următoare vor urma și alte acțiuni care vor aduce și mai multe avantaje clientului. Ne dorim ca experiența pe care cumpărătorii o au cu evoMAG să fie memorabilă, astfel încât să revină cu plăcere la noi, de fiecare dată”, a declarant Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Costul de transport ZERO este valabil atât pentru produsele livrate în București cu proprii curieri evoMAG, cât și pentru orice produs livrat oriunde în țară de companiile de curierat partenere.
Eliminarea costurilor de transport vine ca o ofertă care se adaugă serviciilor evoMAG deja existente: livrare de 3 ori pe zi în București, asistență profestională la achiziția oricărui produs, plata în 3 rate fără dobândă, 6 rate fără dobândă și chiar în 36 de rate. Mai mult, clienții care vor să plătească mai târziu produsele achiziționate, beneficiază de o perioadă de grație între 81 și 113 zile.