evoMAG dublează portofoliul de produse și estimează vânzări mai mari cu 10% odată cu deschiderea anului școlar

evoMAG dublează portofoliul și depășește 120.000 de produse listate în site, conform planului de acțiune. evoMAG își propune, ca parte a strategiei de extindere, diversificarea categoriilor, cu accent pe stocuri mai mari și noutăți tehnologice.

evomag

În ultimii doi ani și jumătate am abordat mai structurat și în amănunt fiecare linie de business, în beneficiul clienților, oferindu-le acces rapid la produse de ultimă generație, la prețuri accesibile. Pentru evoMAG, această perioadă este sinonimă cu o transformare organizațională, lucru care ne-a permis să creștem stocurile cu peste 50%, să îmbunătățim foarte mult procesul de automatizare și să reorganizăm activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Extinderea portofoliului de produse vine în sprijinul cererii mai mari de echipamente electronice din această perioadă. Față de luna septembrie a anului trecut, evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor în prima lună de toamnă a acestui an, pe fondul deschiderii tuturor școlilor în offline.

Bugetul mediu alocat de familiile din România pentru achizițiile de echipamente electronice și gadget-uri în această perioadă este similar celui de anul trecut: aproximativ  1.650 de lei.

Top 5 electronice vândute în septembrie

În această perioadă, cele mai vândute echipamente electronice sunt: laptopurile, tabletele, PC-urile, monitoarele și imprimantele multifuncționale. Anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat în comparație cu ultimii doi ani, cererea fiind îndreptată către echipamentele electronice „clasice”, lucru care arată că părinții nu mai iau în calcul desfășurarea online a cursurilor.

evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG, companie cu capital 100% românesc, a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 484 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » evoMAG dublează portofoliul de produse și estimează vânzări mai mari cu 10% odată cu deschiderea anului școlar
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.