evoMAG: canicula triplează vânzările de aer condiționat

Lunile călduroase de vară  aduc o creștere de aproximativ 3 ori a vânzărilor de aparate de aer condiționat, în comparație cu o perioadă obișnuită din an, iar zilele cele mai călduroase determină cele mai multe achiziții de astfel de echipamente, cumpărarea unui aparat de aer condiționat fiind, în multe dintre cazuri, o achiziție de impuls.

evoMAGLa nivel general, însă, aparatele de aer condiționat își găsesc locul tot mai mult în casele românilor, existând clar o creștere a nivelului de interes din partea consumatorilor către aceste tipuri de dispozitive.

Pentru acest an, estimăm o creștere de 35 – 40%  a vânzărilor de aparate de aer condiționat față de anul trecut, pe fondul interesului mai mare din partea consumatorilor către aceste tipuri de echipamente, care sunt dispuși să facă investiții pentru a-și asigura un nivel mai mare de confort în contextul verilor tot mai călduroase, dar și a  puterii de cumpărare crescută”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

În același timp, bugetul alocat unei astfel de achiziții este în creștere, consumatorii fiind dispuși să aloce o sumă mai mare anul acesta față de anii trecuți. Astfel, prețul mediu pentru cumpărarea unui aparat de aer condiționat a urcat în 2019 la 1.500 de lei, față de 1.400 de lei în 2018.

Ce urmăresc românii la achiziția unui aparat de aer condiționat

Creșterea prețului mediu a aparatelor de aer condiționat este în strânsă legătură cu tehnologia de care dispun și cu funcțiile pe care le au. Astfel, cei mai mulți consumatori sunt interesați de achiziția de aparate de aer condiționat cu o capacitate de 12.000 de BTU, pe care să le monteze în living și care să asigure atât funcția de răcire, cât și pe cea de încălzire.

Mai nou, românii își doresc să poată controla aparatul de aer condiționat direct din telefonul mobil, și, eventual, să îl programeze de la distanță; prin urmare acesta trebuie să aibă încorporată tehnologia Wi-Fi.

La achiziția unui aparat de aer condiționat, consumatorii români țin cont și de eficiența energetică, de filtrele încorporate, de nivelul de zgomot, de garanția acestuia și de costurile de instalare.

evoMAG a introdus încă de anul trecut în portofoliu și serviciul de instalare de aer condiționat, în parteneriat cu doi furnizori externi. Acesta poate fi utilizat atât pentru aparate de aer condiționat achiziționate de pe evoMAG.ro, cât și pentru aparate de aer condiționat achiziționate de la alte magazine.

În prezent, serviciul este disponibil în 4 versiuni de instalare, în funcție de capacitatea aparatului de aer condiționat și al prezenței sau nu a kit-ului de instalare la achiziția acestuia, presupune efectuarea instalării în 10 – 15 zile și costă între 329 de lei și 479 de lei.

evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 463 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » evoMAG: canicula triplează vânzările de aer condiționat
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.