evoMAG: vânzările de purificatoare de aer, de produse destinate întreținerii sănătății și de gătit acasă au crescut, în medie, cu 50% în ultimele 4 săptămâni

Începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzați de venirea primăverii și ca o metodă de diminuare a bacteriilor și virusurilor din locuințe.

evomagComportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele 4 săptămâni, aceștia alocând o atenție mult mai mare sănătății și igienei personale. Această preocupare a generat, în ultimele săptămâni, achiziții în creștere de echipamente electronice și electrocasnice destinate întreținerii sănătății personale și menținerii unui stil de viață sănătos.

De asemenea, în ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creșterea vânzărilor de mașini de făcut pâine cu 70% și de aparate multicooker cu 30%. evoMAG a înregistrat comenzi în creștere și la roboți de bucătărie, blendere și storcătoare de fructe.

O categorie aparte către care clienții și-au îndreptat atenția în această perioadă a fost reprezentată de Fitness & wellbeing, produse care permit continuarea activității fizice acasă. Astfel, cele mai vândute echipamente indoor au fost benzile de alergat, stepperele și bicicletele de fitness.

În continuare, la mare căutare au fost și dispozitivele destinate monitorizării activității sportive. Românii au cumpărat în ultimele 4 săptămâni brățări fitness și ceasuri sportive, care pot monitoriza pașii, ritmul cardiac, caloriile consumate etc.

În categoria produselor de îngrijire personală, dispozitivele cele mai căutate au fost termometrele cu detecție rapidă, fie cu raze infraroșii, fie de contact, și tensiometrele.

În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1500 lei.

evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 469 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » evoMAG: vânzările de purificatoare de aer, de produse destinate întreținerii sănătății și de gătit acasă au crescut, în medie, cu 50% în ultimele 4 săptămâni
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.