evoMAG introduce în portofoliu o nouă categorie de produse: vehicule electrice

evoMAG  își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse: vehicule electrice, și estimează venituri de peste 300.000 de euro până la finalul anului din vânzarea de trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice.

evoMAGAm lansat noua categorie pe fondul unui apetit tot mai mare pentru achiziții de produse care permit desfășurarea de activități în aer liber. Astfel, am inclus în oferta evoMAG trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice de la peste 40 de producători și suntem în măsură să oferim o gamă variată de astfel de produse, la prețuri accesibile, potrivite nevoilor clienților noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Noua categorie, vehicule electrice, cuprinde peste 300 de modele destinate atât copiilor și tinerilor, cât și persoanelor adulte.

Cât privește profilul clienților pentru aceste tipuri de produse, copiii și tineri de până în 20 de ani cumpără cu precădere hoverboard-uri, iar trotinetele și bicicletele electrice sunt achiziționate de tinerii cu vârste cuprinse între 25 și 30 de ani. Per total, cumpărătorii sunt în proporție de peste 80% bărbați, pasionați de mișcare și activități în aer liber.

Referitor la obiceiurile de consum ale clienților acestei categorii, pentru început, aceștia achiziționează produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie relativ nou introdusă pe piața din România. Astfel, spre exemplu, clienții achiziționează mai întâi o trotinetă electrică dintr-o categorie de preț mai scăzută pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă un astfel de produs, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuși la investiții mai mari. Ulterior, achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare. Același lucru se întâmplă și în cazul bicicletelor electrice sau al hoverboard-urilor.

Test drive de trotinete și biciclete electrice la evoMAG

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării produselor din noua categorie, fiind singurul magazin online din România care oferă această lucru. Astfel, în perioada de vară, cei interesați pot testa peste 40 de modele de trotinete electrice, biciclete electrice, skateboard-uri electrice, monicicluri electrice și  hooverboard-uri.

Următorul test drive va avea loc sâmbătă, 21 iulie, la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257-259, urmând ca ultimul test drive din această vară să se desfășoare pe 18 august, tot la showroom-ul evoMAG.

În această perioadă, clienții evoMAG pot cumpăra și la reducere produse din noua categorie. Astfel, trotineta electrică Myway Inokim Mini Force, ce are o autonomie 17 – 20 Km și poate atinge o viteză de 20 Km/h, este mai ieftină cu 49%. De asemenea, bicicleta electrică Airwheel R3, costă cu 1.500 de lei mai puțin, iar hoverboard-ul MonkeyBoard Original MK-23 Action Green, poate fi achiziționat la un preț mai mic cu 57%.

evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 513 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » evoMAG introduce în portofoliu o nouă categorie de produse: vehicule electrice
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.