Fashion Days a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 136 milioane de lei în România, cu 29% mai mare față de anul precedent.
Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei țări au crescut cu 17%, până la 50,15 milioane de Euro comparativ cu anul anterior.
Investițiile realizate în 2016 au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile. Acestea au fost principalele motoare ale creșterii Fashion Days în 2016.
Pentru 2017, nivelul investițiilor Fashion Days va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.
„Fashion Days este companie cu un potențial de creștere foarte mare și cu o traiectorie clară: prima destinație de shopping pentru clienții de fashion online. Suntem aici datorită clienților noștri și vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicației de mobil și în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experiență impecabilă de shopping”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
În plus, colaborarea strânsă cu echipa eMAG va duce la accelerarea dezvoltării Fashion Days atât în România, cât și în țările vecine. „Scopul este să aducem împreună expertiza noastră în fashion retail și expertiza eMAG în e-commerce și tehnologie. Echipele Fashion Days și eMAG vor continua să lucreze împreună pentru dezvoltarea de noi oportunități de creștere pentru ambele platforme de brand. Brandul Fashion Days își păstrează identitatea și își consolidează poziția de lider pe piața pe fashion online printr-o creștere accelerată pe care o plănuim pentru anul 2017″, a adăugat Andrei Chirilă.
Servicii și branduri noi în oferta Fashion Days 2017
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicației, implementarea unei facilități de retur direct din contul clientului, conectarea prin rețelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicației mobile și deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.
La mijlocul lunii martie, Fashion Days va lansa campania de promovare a colecțiilor sezonului primăvară – vară 2017, sub conceptul „Wear Confidence. Order Confidence”. Compania va lansa anul acesta, în premieră, branduri noi, printre care Ipanema, Polo Ralph Lauren, Reply, G-Star, Camper, JYDC London, Pollini, Lacoste, Ted Baker sau Frankie Morello.
Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii. Din cei 4 milioane de membri Fashion Days din toate cele trei țări în care e prezentă compania, 65% sunt femei. Interesant este că în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.
În România, majoritatea clienților provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj, Iași și Brașov. Mai în profunzime, publicul fidel brandului este eterogen, pasionat de stil, cu o viață activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informație și shopping.
Clienții Fashion Days caută o experiență de shopping, branduri populare și produse de calitate. În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.