Comerțul online de fashion a intrat într-o nouă etapă: mobile. Fashion Days a raportat în acest an o rată a comenzilor prin dispozitivele mobile (smartphone şi tabletă) de 68%. Mai mult, numărul de descarcări al aplicației Fashion Days a ajuns la peste 800.000.
De asemenea, în perioada ianuarie – octombrie 2016, volumul comenzilor plasate de clienți în shopul Fashion Days prin aplicațiile mobile a crescut cu 39%, față de aceeași perioadă a anului precedent. Evoluția cea mai spectaculoasă au înregistrat-o comenzile plasate prin aplicația de Android pentru telefon și tabletă, cu un plus de peste 50% față de 2015, urmate de cele realizate prin aplicația de iPhone (40%). În privința traficului din primele zece luni ale acestui an, creșterea a fost de 20%, comparativ cu 2015.
„Când am dezvoltat aplicațiile mobile ne-am gândit în primul rând la clienții noștri: persoane active, pentru care tehnologia înseamnă mobilitate, economisirea timpului și accesul rapid la o gamă vastă de produse și servicii. Astfel, am investit mult în dezvoltarea aplicațiilor și continuăm să o facem astfel încât contactul cu universul Fashion Days să fie o experiență unică și surprinzătoare pentru clienții noștri. Cele peste 800.000 de descărcări ale aplicației Fashion Days ne arată că viitorul comerțului online de fashion este în mobile”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Unul dintre cele mai noi beneficii implementate atât în aplicația de mobil cât și în platforma desktop a shopului este opțiunea de whishlist, lista de produse favorite a clienților. Pentru orice produs adăugat în listă, clienții primesc notificări cu privire la modificări ale disponibilității produsului în stoc sau a prețului acestuia. De asemenea, clienții își pot găsi produsele potrivite folosind multitudinea de filtre din aplicații, de la categorii de produse, sex, culori, branduri, mărimi și multe altele. Mai mult, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii.
De Black Friday, clienții care au aplicația Fashion Days instalată, fie de pe smartphone sau tabletă, vor putea comanda produse în exclusivitate, mai devreme de startul oficial al campaniei din data de 18 noiembrie, ora 00:00, respectiv începând cu 17 noiembrie ora 20:00.
Când și cât comandă clienții
Telefonul și tableta dețin supremația comenzilor în cea mai mare parte a zilei. Dimineața și seara comenzile de pe mobil primează, iar pe parcursul zilei, când majoritatea clienților sunt la serviciu, desktopul egalează mobile-ul. De asemenea, tot dispozitivele mobile generează cel mai mare trafic și în weekend.
Clienții care folosesc sistemele de operare iOS (aplicațiile pentru iPhone și iPad) adaugă mai multe produse în coș decât cei care folosesc Android. În cazul aplicației pentru iPhone, valoarea medie a coșului de cumpărături este cu 12% mai mare față de cea pentru Android, iar cea pentru iPad cu 24%.
Piese de îmbrăcăminte și încălțăminte, în topul comenzilor de pe mobil
Categoria care s-a aflat în topul preferințelor clienților Fashion Days care au comandat prin aplicațiile mobile, după numărul de produse, a fost îmbrăcămintea, urmată de articolele sportive, pantofii, lenjeria intimă și articolele pentru casă.
Atât pentru femei cât și pentru bărbați în topul produselor achiziționate se află încălțămintea (teniși, pantofi, pantofi casual, cizme, botine etc.) de la branduri precum: Le Coq Sportif, Zee Lane, Calvin Klein, Geox, Clarks, Oakoui, Converse, adidas etc.
Aplicațiile Fashion Days au fost dezvoltate intern, de o echipă de dezvoltatori și project manageri din România și au fost adaptate pentru toate cele trei țări ale companiei (România, Ungaria și Bulgaria). În septembrie 2015, aplicația lansată de Fashion Days pentru iPhone a fost clasată de Apple în categoria „Best New Apps”, pe prima pagină din App Store, alături de aplicații ca Instagram și AirBnb. În prezent, aplicația este #1 în top Trending Apps și în top 5 cele mai descărcate aplicații în App Store.
Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion cu o selecție vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii.
Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.
Fashion Days este destinația numărul 1 de shopping datorită selecției vaste de produse, dar și serviciilor cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite. În plus, clienții beneficiază și de livrarea rapidă în 2 zile, achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.