eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, derulează în aceste zile (25 – 27 iunie) campania „Revoluția prețurilor”, cu discount-uri mari la zeci de mii de produse din toate categoriile listate.
În primele cinci ore de la deschiderea campaniei, eMAG a înregistrat vânzări în valoare totală de 7 milioane de lei, adică de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea vânzărilor generate într-o zi întreagă obișnuită. În acest interval, au fost plasate 13.000 de comenzi, iar o treime dintre acestea au venit de pe mobil. La ora 12:00, pe site-ul eMAG erau 40.000 de vizitatori.
„Startul campaniei Revoluția Prețurilor a depășit chiar și cele mai optimiste așteptări ale noastre. Cu siguranță, aceasta campanie este a doua ca amploare dupa Black Friday la eMAG și am reușit să aducem clienților noștri reduceri consistente la zeci de mii de produse”, declară Violeta Luca, Vicepresident&Executive Director eMAG.
Produse din toate categoriile, de la IT, electronice, electrocasnice, produse pentru casă și grădină, petshop, cosmetice, cărți și jucării, au în aceste zile prețuri „revoluționare”. Cele mai căutate au fost produsele IT, cosmetice și produsele pentru copii.
„În primele cinci ore de la startul campaniei, au fost vândute peste 2.000 de tablete la 99 de lei, 1.500 de telefoane mobile, 1.000 de pachete de Pampers și peste 300 de parfumuri”, declară Violeta Luca.
Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru „Revolutia Prețurilor” depășește 5 milioane de lei. Printre produsele deja epuizate în acest moment: parfum Coco Chanel Noir, smartphone Apple iPhone 5S 8GB, smartphone LG Nexus 5 16 GB, televizor smart LED Full HD Sony, 80 cm, 32W656, camera foto Nikon D3300 și tableta Serioux FasTAB S716 la prețul de 99,98 lei.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.