Înainte de a implementa SocrateERP, Okian, cea mai mare librărie online din România, utiliza mai multe aplicații specializate pe anumite activități, însă rezultatele erau destul de greu de urmărit, aplicațiile nefiind interconectate.
Introducerea datelor în sistem și procesarea comenzilor se făcea cu mare întârziere, iar realizarea unor raportări în timp real era imposibilă. Ulterior, la câțiva ani distanță, Okian a făcut pasul către SocrateCloud, alegere care s-a bazat pe experiența echipei BITSoftware, a eficienței și flexibilității soluției ERP, care beneficia de referințe solide pe piața distribuției de carte.
SocrateCloud le permite celor de la Okian să utilizeze pe lângă modulele de vânzări, achiziții, gestiune a stocurilor, contabilitate și trezorerie și o integrare cu magazinul online www.okian.ro și cu POS-urile din cele 2 librării din Brașov și București.
Sprijinul oferit de SocrateCloud este unul incontestabil, sistemul oferind printre altele o imagine clară a tuturor comenzilor furnizor. Este de menționat faptul că Okian are peste 40 de furnizori permanenți, dar numărul lor poate ajunge la ordinul miilor în cazul comenzilor punctuale, pentru anumite produse care nu se regăsesc în stocul furnizorilor permanenți.
SocrateCloud intervine în tot procesul de vânzări, automatizând complet preluarea comenzilor. SocrateCloud preia automat comenzile din cele două librării, magazinul online, rețeaua de distribuitori și Key Accounts. Tot în zona de vânzare se definesc și urmăresc performanțele și obiectivele fiecărui canal de vânzare.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

De când e Okian cea mai mare librărie din România?