Oktal.ro mizează pe vânzări mai mari cu 20% în perioada Paștelui

Primul magazin online din România specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice și electrocasnice, Oktal.ro, mizează pe vânzări mai mari cu 20% în perioada Paștelui. Valoarea coșului de cumpărături va crește cu până la 400 de lei față de o perioadă obișnuită din an, iar produsele care se vor vinde cu precădere sunt tabletele, telefoanele și electrocasnicele mici.

Dan Dumitrescu Oktal“Vânzările Oktal din perioada Sărbătorilor Pascale vor urca cu aproximativ 20% comparativ cu anul trecut. Produsele care vor înregistra cele mai mari creșteri sunt tabletele, smartphone-urile și electrocasnicele mici”, a declarant Dan Dumitrescu, manager general al Elka-Oktal Group, companie care deține magazinul online Oktal.ro.

O altă categorie care va atrage vânzări mai mari de Paște comparativ cu o perioadă normală din an sunt produsele de îngrijire personală, conform reprezentantului companiei.

Totodată, în luna aprilie, valoarea coșului de cumpărături va crește de la circa 1.000 de lei la aproximativ 1.400.

“Românii sunt mai darnici de sărbători și obișnuiesc să aloce mai mulți bani pentru cumpărăturile din aceste perioade. Drept urmare, estimăm că aceștia vor crește bugetul de achiziții pe Oktal cu până la 400 de lei cu ocazia Sărbătorii Paștelui din acest an”, a precizat Dan Dumitrescu.

De asemenea, acesta a menționat că românii au devenit mai chibzuiți cu banii lor și au înțeles că atâta timp cât comandă din vreme, pot avea acces la mai multe oferte speciale. Spre exemplu, perioada actuală este una propice pentru a achiziționa un televizor, potrivit managerului general al magazinului online Oktal.ro, deoarece acum se schimbă gamele de produse ale marilor producători de profil.

În plus, managerul Oktal recomandă și achiziția de telefoane sau laptopuri, întrucât, în intervalul 9 – 18 aprilie, magazinul online va derula o campanie promoțională de Paște.

Campania de oferte include reduceri de până la 50% la televizoare, smartphone-uri, tablete, laptopuri, produse de îngrijire personală și multe altele.

În primul trimestru al acestui an, Oktal a înregistrat vânzări mai mari cu 15% față de același interval din 2013. Produsele care s-au cumpărat cel mai bine au fost telefoanele mobile, tabletele, laptopurile, televizoarele și electrocasnicele, iar dintre acestea categoria cu cel mai mare avans a fost cea a tabletelor, care a avut un plus de 50%.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 476 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Oktal.ro mizează pe vânzări mai mari cu 20% în perioada Paștelui
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.