OLX dezvăluie noua identitate de brand în România

OLX România anunță noua identitate de brand, schimbările având rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experiențe de navigare practice: vânzarea, cumpararea, schimbul de produse și servicii devin mult mai simple, mai accesibile și mai rapide.

 

Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătățiri majore la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație. La nivel de grup, investiția în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari, semnalând angajamentul companiei față de piața de e-commerce.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, implicând mai multe echipe de dezvoltare și testare, atât internă cu angajații, cât și externă, cu clienții din întreaga lume. Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor și sunt menite să optimizeze interacțiunile acestora cu platforma.

Noua identitate

Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenție internațională de design, în urma unor workshop-uri desfășurate alături de echipele globale OLX, cu scopul de a înțelege mai bine nevoile companiei și contextele culturale în care aceasta este inserată.

Cu această nouă tranziție, OLX România urmărește depășirea sferei clasice a industriei anunțurilor online, prin punerea la dispoziție a unor servicii integrate și, totodată, prin oferirea consumatorilor a unor opțiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente și mai relevante, în următorii 2-3 ani.

„Noua arhitectură de brand înglobează personalitatea și direcția noastră, așa cum o vedem astăzi – mai dinamică, mai ambițioasă, mai puternică și mai apropiata de consumatori. Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile și atenția către aplicația OLX, un upgrade substanțial fiind adus cu precădere acestui mediu. Credem cu tărie în rolul nostru de a conecta oamenii, prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziție, și de a îi ajuta în a face alegeri smart, fie că vorbim de căutarea unui job diferit, achiziționarea unui nou produs sau găsirea unui nou apartament. Noul OLX este potrivit pentru fiecare dintre aceste alegeri.”, a declarat Paul Neagoe, Head of OLX România.

11 ani de OLX

OLX a cunoscut o evoluție importantă în ultimii 11 ani, ajungând să fie în prezent un brand recunoscut și utilizat la nivel mondial. Acțiunea de rebranding marchează intrarea într-o fază nouă de creștere, care va permite oferirea celor mai bune servicii de pe piața anunțurilor generaliste.

Totodată, rebrandingul este o etapă esențială în articularea angajamentului companiei de a avea un impact pozitiv în comunitățile în care operează. Consumatorii sunt, astfel, încurajați să facă alegeri inteligente și să își transforme comportamentul de consum într-unul mai responsabil și mai sustenabil.

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene – Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.

Noul OLX: https://www.youtube.com/watch?v=r6ZNlklG2ZU

OLX

OLX Group este rețeaua de platforme de anunțuri cu cea mai rapidă creștere din lume, care deservește peste 350 de milioane de oameni în fiecare lună. OLX Group facilitează aproximativ 17 milioane de tranzacții în fiecare lună, de la mașini și mobilă la electronice și îmbrăcăminte. Grupul este format dintr-o echipă de 6.000 de persoane care lucrează din peste 35 de birouri din întreaga lume. OLX Group este prezent în 40 de țări din întreaga lume, iar în 35 dintre ele este lider de piață. Aplicația OLX este #1 în peste 20 de țări.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS și Android.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 476 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » OLX dezvăluie noua identitate de brand în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.