Profitshare s-a lansat în Bulgaria, primul pas în strategia de extindere regională

Luna aceasta Profitshare se lansează în Bulgaria, prima țară din regiune vizată pentru extindere. Lansarea se va anunța până la finalul anului în Ungaria și Polonia. Prin expansiunea regională, Profitshare își dorește consolidarea poziției de leader de piață în Europa Centrală și de Est.

Header-Profitshare-v3

„Considerăm că Bulgaria este o piață în care comerțul online se va dezvolta foarte mult în perioada imediat următoare. Capabilitățile noastre tehnice și experiența noastră de peste șase ani în marketing afiliat vor contribui semnificativ la această creștere”, a declarat Marius Pahomi, director General Conversion.

Principalul obiectiv al Profitshare în Bulgaria este educarea pieței în direcția adoptării modelului de cost în funcție de rezultatele livrate în urma promovării online. Toate funcționalitățile platformei de marketing afiliat folosite în România vor fi disponibile și partenerilor din Bulgaria.

După lansarea în Bulgaria, echipa Profitshare se va concentra pe expansiunea platformei pe piețele mai avansate din Ungaria și Polonia.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Profitshare s-a lansat în Bulgaria, primul pas în strategia de extindere regională

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.