QuickMobile: 20% din comenzile online făcute de bărbați sunt destinate femeilor

Potrivit QuickMobile, unul dintre cei mai importanți retaileri de IT&C din mediul online din România, numărul femeilor interesate de gadgeturi este tot mai mare, acesta fiind şi motivul pentru care un procent important din comenzile realizate pe quickmobile.ro sunt destinate acestora.

Husa Guess

Estimăm că circa 25% din vânzările noastre sunt realizate către femei care comandă tot mai des gadgeturi sau accesorii tech. De asemenea, cel puțin 20% din comenzile făcute de bărbați sunt adresate femeilor din viața lor – mame, iubite, soții, fiice”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.

Conform reprezentantului de lei, însă există şi comenzi de peste 4.000 de lei atunci când este vorba de telefoane mobile sau tabletele companiei, cele mai multe produse comandate de femei sau special pentru acestea, au preţuri cuprinse între 89 şi 500.

Printre cele mai populare produse cumpărate de către femei sau special pentru a fi oferite în dar acestora, se remarcă accesoriile de telefoane precum huse din materiale deosebite și cu un design îndrăzneț, mănușile touchscreen, căciulile cu boxe integrate, dar și brățările de fitness. De asemenea, în ultima perioadă, QuickMobile a observat o creștere semnificativă pe segmentul produselor din categoria Sănătate, precum cântarele inteligente, aparatele de tensiune, glicemie și puls cardiac care oferă posibilitatea de a fi conectate la telefoane tip smartphone.

Desigur, accesoriile cu imprimeuri sunt în top deoarece fac diferența. În ceea ce privește culorile, am observat o orientare către cele în nuanțe aprinse, deosebite. Însă și modelele simple, negre sau albe, cu sigla imprimată au avut succes. Totul depinde, desigur, de stilul fiecărei consumatoare și de cum își poate asorta gadgeturile / accesoriile la ținutele zilnice”, a subliniat Tudor Țiboc.

În ceea ce privește brandurile preferate de către consumatori, noile modele de telefoane și tablete marca Apple rămân cel mai râvnite, fiind urmate îndeaproape de Samsung și Sony.  În zona accesoriilor, femeile preferă brandurile de lux precum Gucci, Guess sau Moschino care oferă zeci de variante de huse de telefoane cu modele și imprimeuri inedite.

Referitor la criteriile de achiziție, reprezentantul QuickMobile remarcă faptul că produsele pentru femei sunt alese, în primul rând, ținând cont de aspect și design, funcționalitățile acestora fiind plasate în plan secund.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » QuickMobile: 20% din comenzile online făcute de bărbați sunt destinate femeilor

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.