QuickMobile se extinde pe plan internațional și externalizează operațiunile de service

Retailerul de tehnologie QuickMobile a anunţat ieri lansarea a două mari proiecte: magazinul internaţional QuickMobileShop.com, ce va livra produse în toate cele 28 de state ale Uniunii Europene şi externalizarea operaţiunilor de service către service-urile autorizate de producători.

QuickMobileShop

În noul magazin internaţional QuickMobileShop.com vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate în categorii precum: telefoane, tablete, gadget-uri şi accesorii. Preturile sunt exprimate în euro, conţin TVA şi taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internaţionali UPS, DHL şi TNT, fiind disponibile două opţiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare 2 – 5 zile lucrătoare şi cea express, cu timp de livrare în 1 – 2 zile lucrătoare.

„După 10 ani de la înființare și după ce am reușit performanța de aduce în România toate produsele în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Externalizarea operațiunilor de service și lansarea platformei Service-Return.com

Odată cu extinderea business-ului pe plan internaţional, QuickMobile a lansat şi platforma Service-Return.com, prin care clienţii care solicită operaţiuni de service o pot face simplu şi rapid, oriunde din Europa. Externalizarea operațiunilor de service se face către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum: Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei.

Service-Return

Noua platformă este susținută de o echipă de specialiști, care activează de peste 10 ani în domenii precum telecom, logistică internațională, servicii suport și IT, și care a identificat dificultățile cu care se confruntă utilizatorii când trimit telefoanele în service – drumul și timpul pierdut până acolo, taxele poștale pentru curierat, faptul că nu primesc întotdeauna feedback imediat, durata extinsă a întregului proces, lipsa de transparență a service-urilor respective.

Astfel, principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platformă sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.

Așadar, dacă un telefon cumpărat de la QuickMobile și partenerii acestuia s-a stricat, tot ce trebuie clientul să facă este să intre pe platformă online de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, smartphone) să deschidă o fișă de service, iar un curier internațional va veni la locația indicată (acasă, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După efectuarea reparației, clientul primește inapoi produsul tot prin intermediul curierului.

”Era necesar ca extinderea europeană să vină la pachet cu externalizarea operațiunilor de service și lansarea unei platforme care să administreze toate solicitările clienților noștri, deoarece este vorba de un proces mult mai complex”, a adăugat Tudor Țiboc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *