eMAG a ȋnregistrat, pe parcursul celor 3 zile comenzi din campania „Revoluția Prețurilor” (25 – 27 iunie), vânzări în valoare totală de 30 de milioane de lei, peste estimări. Au fost comandate 140.000 de produse, în valoare totală de 30 milioane de lei. Vânzări de 4 ori mai mari comparativ cu o perioadă similară dintr-o săptămână obișnuită
„Campania Revoluția Prețurilor a fost un proiect curajos, prin care am reafirmat poziția eMAG de formator de piață în online”, explică Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG. „Mai mult decât un simplu exercițiu promoțional, campania a impulsionat vânzările într-o măsură comparabilă cu nivelul celor din perioada Black Friday, în condițiile în care a fost un demers exclusiv eMAG, comunicat exclusiv de eMAG. Reacția imediată a clienților a confirmat relația pe care aceștia o au cu retailerul lor preferat în online.
Reducerile „revoluționare” și numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numărul acestora crescând de patru ori comparativ cu o perioadă similară dintr-o săptămână obișnuită”, declară Violeta Luca.
Pe parcursul celor 3 zile, numărul de vizite de pe eMAG s-a dublat și aproape un milion de români au intrat cel puțin o dată pe site. Creşterea traficului față de o perioadă obișnuită a fost susţinută și de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.
„Prin astfel de campanii dorim să creștem încrederea consumatorilor români în comerțul online și să educăm întreaga piață în legătură cu principalele avantaje. Comerțul online înseamnă o economie importantă de timp și de bani pentru clienți. În plus, online este simplu, mereu la îndemână”, spune Violeta Luca.
Pentru toate cele trei zile din Revoluția Prețurilor, eMAG a oferit discounturi în valoare totală de 6 milioane de lei.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: eMAG va organiza cea de-a patra ediție a Black Friday în data de 21 noiembrie