Vânzările ANSWEAR generate de email marketing au crescut cu 60% după implementarea soluției ExpertSender de automatizare a proceselor de marketing

ANSWEAR, cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrală și de Est, a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele 6 luni de la implementarea soluției ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail.

AnswearAcest lucru reprezintă o creștere cu până la 4,5% din totalul vânzărilor ANSWEAR.

Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să își păstreze și fidelizeze clienții, am căutat o soluție să construim loialitate și să creștem numărul de achiziții repetate. Soluția ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor și țintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu, Country Manager la ANSWEAR.com România.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail și a intrat pe piața din România la începutul acestui an, ca parte din strategia de extindere internațională. Prin intermediul soluțiilor sale de automatizare a proceselor de marketing, prin personalizarea mesajelor și contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS și web, ExpertSender ajută retailerii online să își crească rata de conversie și, implicit, vânzările.

ANSWEAR a utilizat soluția ExpertSender care a importat date comportamentale și tranzacționale ale clienților, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit și în cel mai eficient mod. Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienților, până la frecvența achizițiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare și soldul punctelor din programul de loialitate ANSWEAR Club.

ANSWEAR a migrat către ExpertSender, în doar 30 de zile, toate operațiunile de automatizare a proceselor de marketingul în cele 7 țări europene în care operează, la timp pentru a derula, înainte de Black Friday, campanii bazate pe date care analizează comportamentul clienților. ANSWEAR este prezent în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ucraina, Ungaria, România și Bulgaria și le oferă clienților peste 70.000 de produse pentru femei, bărbați și copii, de la peste 300 de branduri.

Începând cu luna ianuarie, ANSWEAR a folosit datele obținute în campanii personalizate, pentru a stimula achizițiile repetate în rândul clienților săi.

Vânzările atribuite acțiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% în primele 6 luni de la utilizarea soluției ExpertSender.

Aceasta reprezintă o creștere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârșitul anului, ne așteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze”, spune Raluca Radu.

De ce este important să încurajăm clienții să cumpere mai des

Fiecare achiziție este importantă, însă, pentru un retailer, acei clienți care fac cumpărături multiple sunt mai valoroși decât cei care fac achiziții unice. De aceea, fidelizarea clienților pe termen lung este esențială, iar comunicarea cu aceștia ar trebui să fie personalizată încă de la început”, spune Dominik Krzeslak, Director Channel Partner la ExpertSender.

Când numărul de tranzacții pe client se mărește, probabilitatea comenzilor repetate crește foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizează software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online să ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le generează. Astfel, după 2 achiziții consecutive făcute de un client, probabilitatea ca acesta să facă încă o achiziție crește până la 32%, iar după 10 achiziții, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru eCommerce și retail. ExpertSender permite valorificarea datelor comportamentale ale clienților magazinelor online, în cadrul diferitelor canale de marketing pentru a le satisface mai bine preferințele și a maximiza conversiile. Anual, compania trimite peste 15 miliarde de mesaje de marketing, pentru peste 1.000 de branduri din întreaga lume. ExpertSender este membru activ al mai multor inițiative și organizații care definesc și promovează cele mai bune practici în automatizarea marketingului prin email: Email Experience Council, Email Sender & Provider Coalition, Signal Spam și este, de asemenea, Microsoft Silver Certified Partner. Compania este certificată ISO 27001, lucru care presupune implementarea controalelor de securitate pentru protecția informațiilor, în conformitate cu cerințele GDPR.

ExpertSender, care aniversează anul acesta 10 ani, își desfășoară activitatea la nivel global, având sediul central în Polonia și birouri în Franța, Spania, Brazilia, Rusia și China și o echipă de 100 de angajați.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 474 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Vânzările ANSWEAR generate de email marketing au crescut cu 60% după implementarea soluției ExpertSender de automatizare a proceselor de marketing
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.