ALTEX România lansează un nou serviciu destinat clienților

ALTEX România, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunţă lansarea unui serviciu inovator pe piaţa de profil din România, destinat tuturor clienţilor săi: retururi online în magazine.

ALTEX RomâniaAstfel, începând cu sfârşitul anului 2016, produsele achiziţionate online, pe www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro, pot fi returnate direct în magazin, în termen de 31 de zile de la data achiziţiei.

“Clienţii se află în centrul preocupărilor noastre, motiv pentru care oferirea unei experienţe de cumpărare complete reprezintă unul din obiectivele noastre. Am luat decizia de a introduce un nou serviciu destinat clienţilor noştri, întrucât ne dorim să le facilităm acestora accesul nu doar la o gamă largă de produse, ci şi la un set integrat de servicii. Dezvoltarea mediului online a schimbat obiceiurile de achiziţie ale cumpărătorilor, astfel că returnarea în magazine a produselor achiziţionate online vine ca răspuns la nevoile de consum ale clienţilor noştri”, afirmă Ovidiu Ababei, Online Director ALTEX România.

Prin lansarea acestui nou serviciu, ALTEX România asigură un proces integrat de vânzare, oferind clienţilor o experienţă omnichannel, prin diferite posibilităţi de achiziţionare şi returnare. Noua abordare integrează atât serviciile online, cât şi serviciile de care clienţii beneficiază direct în magazin, facilitând procesul de achiziţie online, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor consumatorilor de azi.

Prin strategia omnichannel, ALTEX România urmăreşte ca toţi clienţii săi, indiferent de obiceiul lor de achiziţionare, să găsească produsele de care au nevoie atât online, cât şi offline şi să beneficieze oricând şi oriunde de serviciile retailer-ului.

Clienţii care vor să renunţe la un produs achiziţionat de pe site-urile www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro, se pot prezenta în orice magazin din reţeaua Altex şi Media Galaxy pentru predarea produsului în termen de 31 de zile de la data achiziţiei. Returul se realizează în baza regulamentului: magazinul preia returul, produsul se trimite la depozitul central pentru validarea procesului, urmând ca ulterior să se decidă acceptarea sau respingerea returului.

Produsele returnate trebuie să respecte regulamentul de retur în 31 de zile, să fie însoţite de factură şi garanţie, să se afle în ambalajul original şi să nu prezinte urme de uzură. Orice client poate returna maxim trei produse în decursul unui an calendaristic.

În cadrul acestei campanii pot fi returnate orice categorii de produse, cu excepţia următoarelor: produse achiziţionate cu discount din cauza unor defecte estetice, produse achiziţionate prin sistem de rate sau bonuri valorice, produse cărora le-a fost modificat sistemul de operare, produse licenţiate al căror software a fost activat, pachete, programe software descărcate online şi jocuri activate.

ALTEX România este liderul pieţei româneşti de retail, cu produse electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia. Prin reţeaua naţională de 116 magazine Altex şi Media Galaxy aflate în cele mai importante oraşe din ţară şi magazinele online www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro, retailerul oferă clienţilor o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » ALTEX România lansează un nou serviciu destinat clienților

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.