Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care ALTEX a preluat rețeaua Brico Dépôt

Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Altex România S.R.L. intenționează să preia Brico Dépôt România (Bricostore România S.A.). Grupul Kingfisher plc, companie internațională de bricolaj, a anunțat în luna decembrie 2024 vânzarea Brico Dépôt România, unul dintre liderii pieței locale de bricolaj și amenajări pentru locuințe, către Altex România, pentru o valoare a companiei de 70 milioane EUR (echivalentul a 58 milioane GBP) și include întreaga rețea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de orașe, operațiunile de distribuție, precum și sediul central din București.

altex

Altex Romania S.R.L., parte din Grupul Altex, are ca obiect principal de activitate comerţul cu amănuntul al articolelor şi aparatelor electrocasnice, prin magazinele specializate, fizice, Altex și MediaGalaxy și prin cele online altex.ro și mediagalaxy.ro.

Bricostore Romania S.A. este activă pe piața comercializării cu amănuntul de produse destinate proiectelor de tip do-it-yourself (DIY) din următoarele categorii: sanitare și depozitare, construcții, electrice, instalații, încălzire și răcire, bucătărie, produse pentru amenajări, unelte, plăci ceramice și parchet, decorațiuni. Compania are 32 de magazine la nivel național. Brico Dépôt România este un jucător important pe piața locală de bricolaj încă din 2013, când Kingfisher a intrat în țară prin achiziția Bricostore. În cei 11 ani de activitate, compania a trecut prin transformări semnificative, susținute de investiții strategice și o atenție constantă la nevoile clienților.

În 2017, prin integrarea Praktiker, compania și-a extins considerabil prezența, consolidând poziția sa în România. În prezent, Brico Dépôt operează 31 de magazine în 24 de orașe, susținute de o echipă dedicată de peste 2.000 de angajați și o rețea solidă de parteneri. În ultimii ani, Brico Dépôt România a răspuns dinamicii pieței prin creșterea gamei de produse, consolidarea prezenței digitale și dezvoltarea platformei de comerț electronic.

În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.

Altex România

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel național. În cele peste trei decenii de la înființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare în liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. De la bun început, Altex s-a angajat să ofere produse de înaltă calitate, adaptate nevoilor consumatorilor și să ofere soluții de finanțare accesibile.

Spre deosebire de alte magazine online sau offline, serviciul „2X Diferența” garantează clienților cel mai mic preț din România. De-a lungul timpului, Altex și-a extins nu doar gama de produse, ci și serviciile. Pentru a sprijini clienții în accesarea finanțării, Altex a înființat Credex, o companie de credit de consum care oferă soluții optime de finanțare cu dobânzi scăzute pentru achizițiile efectuate atât online, cât și în rețeaua sa națională de magazine.

Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională din domeniul bricolajului, cu peste 1.900 de magazine și o echipă cu peste 78.000 de colegi. Compania operează în opt țări din Europa, sub branduri de retail precum Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Dépôt, TradePoint și Koçtaș și oferă produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor și profesioniștilor, atât în magazine, cât și prin intermediul canalelor de comerț electronic www.kingfisher.com.

Brico Dépôt România

Brico Dépôt România este un jucător important pe piața de bricolaj și amenajări pentru locuințe, cu o rețea națională formată din 31 de magazine în 24 de orașe și o echipă dedicată de peste 2.000 de angajați. Brico Dépôt oferă o gamă variată de produse, inclusiv pentru bucătărie, baie, grădină sau construcții, dar și servicii de calitate pentru proprietarii de locuințe, profesioniștii și clienții B2B.

Misiunea Brico Dépôt este să facă amenajarea locuinței accesibilă tuturor.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *