Flanco anunță o creștere a vânzărilor cu 40% în primul trimestru al anului

Flanco a încheiat primul trimestru al anului cu vânzări de peste 300 de milioane de lei, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului anterior. Comparativ, în 2023, piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 10%.

flanco

Cifra de afaceri a primului trimestru a crescut față de cea a anului trecut, în primul rând datorită magazinelor amplasate în mall-uri și în parcuri de retail. Pentru anul în curs urmărim extinderea rețelei de magazine, dar și modernizarea magazinelor existente și digitalizarea acestora prin implementarea etichetelor electronice. Am pregătit cel mai mare buget de investiții din istoria Flanco – peste 20 de milioane de lei alocați acestor obiective, astfel că în prezent căutăm cele mai potrivite oportunități pentru noi.”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

Produsele cu cele mai importante creșteri

Categoriile de produse cu creșteri importante confirmă trendurile ultimei perioade. Clienții continuă să fie interesați de echipamente smart și conectivitate, de eficientizarea timpului petrecut cu activități casnice, de produse pentru well being și îngrijire personală, dar și de divertisment.

Astfel, printre categoriile de produse cu o creștere dublă față de anul trecut se află smartwatch-urile, espressoarele automate de cafea, căștile audio. Cu o dinamică mult peste piață se află smartphone-urile, produsele de îngrijire, electrocasnicele mici și de îngrijire a locuinței. Consolele de gaming și televizoarele 4K au avut, de asemenea, o creștere peste piață.

Produsele care nu au crescut

Pe de altă parte, printre produsele care nu au menținut ritmul de creștere se află electrocasnicele mari și produsele IT – o tendință justificată, dacă luăm în considerare achiziționarea acestora la cote ridicate în timpul pandemiei, dar și o frânare semnificativă a creditului de consum, care nu a mai susținut vânzarea unor astfel de bunuri cu o durată de viață mai lungă.

Anul acesta am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 20%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl estimăm la 3, maxim 8%”, completează Dragoș Sîrbu.

În prezent, retailerul deține o rețea formată din 158 de magazine, dintre care cinci deschise în acest prim trimestru.

Flanco

Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 158 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *