La aproape 2 ani de la lansarea cardului de fidelitate pentru cumpărături din magazine, Flanco Retail a extins programul și pentru cumpărăturile online pe site-ul www.flanco.ro.
Programul oferă clienților oportunitatea de a acumula puncte la fiecare achiziție, indiferent de valoare, pe care le pot utiliza ulterior la cumpărarea produselor comercializate de Flanco, cu o reducere suplimentară de preț ce poate ajunge până la 100%.
”Prin programul de fidelitate ne dorim să fim aproape de clienții care se întorc în magazinele noastre sau pe site-ul Flanco. De la lansare până în prezent, am acordat reduceri prin punctele de fidelitate în valoare de 3 milioane de lei. “Mereu Flanco” se bucură de mare succes în rândul clienților noștri, avem deja 120.000 de clienți care au utilizat cel puțin o dată punctele acumulate. O parte importantă din vânzările noastre vine din online, prin urmare, a fost un pas firesc să extindem programul și pentru clienții care fac cumpărături de pe flanco.ro, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.
La înscrierea în Programul de fidelitate, clienții Flanco primesc 1000 de puncte cadou de bun-venit. Pe lângă punctele acumulate prin cumpărături, clienții ce dețin carduri de fidelitate Flanco primesc alte 1000 de puncte cadou de ziua lor, precum și puncte suplimentare sau discounturi în cadrul campaniilor de fidelizare periodice sau de Sărbători.
”Am optimizat utilizarea programului pentru cumpărăturile de pe site, astfel încât folosirea punctelor de fidelitate să fie o experiență simplă și rapidă. Utilizatorul trebuie doar să introducă numărul cardului la finalizarea comenzii, apoi să aleagă numărul de puncte pe care dorește să le utilizeze și, în cel mai scurt timp, va beneficia de reducerea binemeritată”, adaugă Dragos Sîrbu.
Programul Mereu Flanco poate fi cumulat cu alte promoții, cu excepția unor campanii naționale ce vor fi comunicate la momentul respectiv.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.