Flanco Retail are un nou Director de Marketing, în persoana lui Ovidiu Nicușan

Din 15 septembrie, Ovidiu Nicușan este promovat pe postul de director de marketing al Flanco Retail.

Flanco

În vârstă de 41 de ani, licențiat în Managementul Afacerilor, Ovidiu și-a petrecut mai mult de jumătate din viață în Flanco, alăturându-se companiei în 1999, în magazinul companiei din Târgu Mureș, ca reprezentant de vânzări. Cinci ani mai târziu, redeschidea magazinul sub un nou concept, Flanco World, inaugurând acolo categoria de magazine de peste 1000 de metri pătrați.

Ovidiu a parcurs criza economice din 2008-2011 ca Regional Sales Manager pe zona Transilvania traversând cu succes niște ani extrem de dificili pentru retail. Din 2011, ca Regional Sales Manager București, deschidea primele 3 magazine de suprafață mare ale companiei, la Obor, Orhideea și Unirea, acesta din urma pe un concept total nou în România la aceea oră, pentru că permitea clienților să interacționeze cu o gamă mai largă de produse decât în orice alt magazin de profil. Responsabilitățile i s-au extins treptat în zona de vânzări, acoperind alături de București, Moldova și Zona de Sud Est, apoi mărcile proprii ale companiei și apoi întreaga categorie de electrocasnice mici.

Lecțiile anilor trecuți ne-au arătat că, pentru un retailer, tot ce ține de marketing și comunicare este în strânsă legătură cu vânzările. Succesul oricărui proiect de marketing, pentru o rețea de magazine, se vede în numărul de produse plecate de pe raft sau în numărul de comenzi obținute online. Cu asta începem – când ne formulăm obiectivele – și așa încheiem, când ne evaluăm rezultatele. De aceea, experiența de două decenii a lui Ovidiu pe vânzări va fi extrem de valoroasă în noua sa poziție.”, explică Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. 

Ovidiu Nicușan preia funcția de Director de Marketing de la Antonela Ciucașu, care își va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.

Nu știu cum au trecut cei 21 de ani de Flanco, dar știu că îmi cunosc foarte bine și îmi apreciez foarte mult colegii din toate celelalte departamente. Fără ei n-aș fi putut progresa și nu aș fi ajuns atât de atașat de companie. Cred că buna noastră colaborare de până acum ne va ajuta și de-aici înainte să facem ca marketingul, comunicarea și vânzările să meargă mână în mână și să ne consolidăm reputația pe piață oferind clienților servicii de livrare rapide și diferențiate, acces instant la sisteme de creditare cu dobânzi mici, game de produse atent selectionate, atât în magazinele fizice cât și pe flanco.ro.”, a spus Ovidiu Nicușan. 

Flanco

Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 465 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Flanco Retail are un nou Director de Marketing, în persoana lui Ovidiu Nicușan
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.