Media Galaxy, unul dintre cei mai importanți retaileri electro-IT din România, deschide cel de-al doilea magazin din Timișoara, rețeaua ajungând la 18 unități.
Deschiderea unui al doilea magazin într-un oraș din țară (în afara Bucureștiului) reprezintă o premieră pentru Media Galaxy.
Noua unitate a fost deschisă astăzi, la ora 08:00, în incinta Timișoara Shopping City, viitorul mall deschis de NEPI. Locația acoperă o zonă importantă în partea de sud a orașului.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 2.000 de metri pătrați și reprezintă o investiție de 2 milioane de euro, oferind clienților o zonă special amenajată pentru testarea produselor și un număr de 30 de specialiști, pregătiți să răspundă solicitărilor și să ofere consiliere profesională. Cumpărătorii au acces la o gamă variată, de peste 18.000 de produse.
Extinderea prin magazine brick-and-mortar vine în susținerea poziționării omnichannel, prin care Media Galaxy își propune să ofere o experiență completă, online și offline.
„Magazinul tradițional rămâne stâlpul de încredere pentru clienți, universul real spre care se îndreaptă pentru experiența cumpărării în sine. E important însă ca această experiență să fie completată în mod firesc de posibilități de achiziție online. De aceea, investim în continuare în deschiderea de noi magazine brick-and-mortar de dimeniuni mari, unde clienții au parte de consiliere din partea specialiștilor și pot testa produsele dorite, dar acordăm, în același timp, o atenție la fel de mare zonei online. Abordarea noastră este <omnichannel>, pentru a răspunde în mod relevant nevoilor consumatorului modern. ”, spune Dan Ostahie, CEO Media Galaxy.
În cei 10 ani de prezență pe piață, Media Galaxy a investit peste 25 milioane de euro în cele 18 magazine şi platforma de vânzări online. Doar în 2015 au fost investiți peste 3,5 milioane de euro în deschiderea unui nou showroom în Mega Mall București, reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iași, dezvoltarea unui nou concept al magazinului din complexul Tom din Constanța și inaugurarea celui de-al doilea magazin din Timișoara.
Pentru anul 2016, retailerul plănuiește să continue investițiile prin deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spații deja existente.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.