Omnichannel – „…cum poate oferi un brand consumatorilor o experienţă de shopping continuă, pe toate canalale de distribuţie” (Cosmin Costea)
Media Galaxy, liderul categoriei, devine prima companie de retail din zona electro-IT care realizează un proces integrat de vânzare, oferind clienților o experiență omnichannel. Această experiență se traduce prin posibilități multiple de achiziționare, integrând atât partea de magazin online, cât și serviciile de care clienții beneficiază în magazin, ce au rolul de a facilita procesul de achiziție în online.
„Media Galaxy este lider, în primul rând, datorită inovaţiei” (Dan Ostahie)
Dezideratul Media Galaxy este de a rămâne în continuare un model de leadership pentru industria de electro-IT, iar prin această nouă abordare speră să inspire o reinventare a retailului pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorului modern de azi şi de mâine, printr-o ofertă de peste 16.000 de produse.
“Media Galaxy este liderul în categorie, nu neapărat prin cifra de afaceri, nu prin volumul vânzărilor sau a numărului de produse comercializate, ci prin inovație. De când suntem pe piață, am setat mereu noi orizonturi, pe care alții le-au urmat îndeaproape.
Am fost primul retailer electro-IT care a deschis magazine cu o suprafață mai mare de 2.500 mp. După noi, au urmat Domo Land și Flanco World care au încercat să copieze modelul, dar au dispărut. Toate inovațiile au avut însă la bază cercetarea. O cercetare atentă a nevoilor consumatorilor şi a evoluţiei pieţei în general. În contextul dat, omnichannel reprezintă o certitudine, realitatea clienților noștri de astăzi și modul de manifestare a clienților de mâine.”, declară Dan Ostahie, CEO Media Galaxy.
Strategia omnichannel reprezintă o prioritate de business asumată, compania având în plan investiții solide în magazine brick-and-mortar de dimensiuni mari, dar și planuri de optimizare a posibilităților de cumpărare online. În acest moment, reţeaua Media Galaxy numără 17 magazine la nivel naţional.
Investițiile în omnichannel se traduc prin soluții eficiente de optimizare a platformei de vânzare online care să permită o accesare mai rapidă și relevantă a produselor, dar şi o verificare în timp real a stocului de produse.
În cei 10 ani de prezență pe piață, Media Galaxy a investit peste 25 milioane de euro în cele 17 magazine şi platforma de vânzări online. Investiţii majore s-au realizat şi pentru deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spații deja existente.
Doar în 2015 au fost investiți 1 milion de euro în deschiderea unui nou showroom în Mega Mall București, cu un spațiu amenajat special pentru testarea soluțiilor oferite. În Iași, s-au realizat investiții de peste 500.000 euro în reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iași, care este la momentul actual cel mai inovator showroom din Moldova, iar la Constanța s-au investit peste 250.000 euro într-un nou concept al magazinului din complexul Tom.
Anul acesta, în luna noiembrie, un nou magazin va fi inaugurat la Timișoara (Timisoara Shopping City), investiția ridicându-se la peste 1,5 milioane de euro.
În ceea ce privește raportul vânzărilor în online și offline, indicatorii arată că vânzările online reprezintă un procent de 10% din totalul vânzărilor Media Galaxy, dintre acestea 23% realizându-se de pe dispozitive mobile.
“Noua strategie este fundamentată pe dorința de a oferi clienților noștri servicii cu valoare adăugată. Promisiunea de a oferi o experiență completă este tradusă și la nivelul sloganului Media Galaxy, completat în formula <<Cea mai variată gamă de produse, online și offline>>. Poziționarea vine în mod firesc în spirijinul misiunii companiei de a fi oricând și oriunde se află consumatorul.”, spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.
Retailer-ul electro-IT Media Galaxy susține această abordare prin rețeaua extinsă de magazine de dimensiuni mari, unde clienții au parte de consiliere din partea specialiștilor și pot testa produsele dorite, dar și cu o gamă extinsă disponibilă în magazinul online, unde cumpărătorii au posibilitatea să vizualizeze detaliile tehnice sau să compare diferite produse. De asemenea, Media Galaxy pune la dispoziție posibilitatea de a ridica din magazin produse comandate online, precum și rezervarea produselor în magazin, cu opțiunea de livrare acasă. Decizia de cumpărare poate fi astfel luată într-un mod dinamic, accesând atât canalele online, cât și offline.
Noua poziționare a fost anunțată în cadrul evenimentului “Reinventarea Retailului. Experiența completă”, care a adus laolaltă specialiști din zona de retail, cercetare și online.
Media Galaxy este o reţea de 17 magazine de mare suprafaţă, care reflectă pasiunea pentru tehnologie şi pentru dispozitivele care fac accesibilă informaţia şi conexiunea cu ceilalți. Prin generozitatea spaţiului de expunere, peste 2.500 mp pe magazin, cât şi prin selecţia gamei de produse şi branduri, Media Galaxy reprezintă un standard în retailul electro-IT din România. Brandul oferă consumatorului libertatea de a alege dintr-o selecţie de peste 16.000 de produse disponibile într-un singur magazin. Media Galaxy face parte din grupul ALTEX România.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.