LG Electronics Inc. (LG) a anunțat o creștere a profitului net de 319% în primul trimestru al anului 2014, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, conform unui comunicat al companiei emis azi, 30 aprilie 2014.
În primul trimestru al anului 2014, profitul net a crescut la 86,62 milioane dolari, în timp ce profitul operațional de 471,47 milioane dolari a avut o îmbunătățire semnificativă față de trimestrul anterior, datorită rentabilității sporite a companiei LG Home Entertainment. Veniturile consolidate neauditate din primul trimestru în valoare de 13,35 miliarde dolari, au crescut cu 1,2 procente, comparativ cu același trimestru din 2013.
Compania LG Home Entertainment a raportat venituri de 4,63 miliarde dolari în primul trimestru, o creștere de 3 procente față de primul trimestru din anul precedent. Profitul operațional de 224,79 milioane dolari a depășit rezultatele estimate, ca urmare a vânzărilor ridicate pentru categoria televizoarelor cu diagonală mare și a unei structuri a costurilor mai bună, rezultate în urma scăderii prețurilor materialelor. Se așteaptă ca veniturile să crească în al doilea trimestru, datorită lansărilor de modele noi. LG va continua să-și diversifice gama premium de televizoare Ultra HD și OLED, cu mai multe dimensiuni și niveluri de preț.
Compania LG Mobile Communications a livrat 12,3 milioane de terminale de tip smartphone în primul trimestru al anului – care reprezintă 75 la suta din totalul telefoanelor livrate – o creștere de 19 la sută față de aceeași perioadă a anului precedent. Transportul LG de 5 milioane de smartphone-uri LTE a fost cel mai mare realizat vreodată într-un singur trimestru, o creștere de 79 la sută față de anul trecut, reprezentând 41 la suta din toate transporturile de smartphone-uri în trimestrul respectiv, comparativ cu 27 la sută pentru toate trimestrele din 2013. Veniturile de 3,19 miliarde dolari au crescut cu 6 la sută față de anul precedent, iar marja profitului operațional a crescut fată de trimestrul trecut, datorită lansării LG G Pro 2 de pe piața internă și a cheltuielilor de marketing mai eficiente. Venituri mai mari sunt estimate în al doilea trimestru, odată cu lansarea smartphone-ului LG G3 și lansarea la nivel global a Seriei III L, pentru segmentul mediu.
Compania LG Home Appliance a înregistrat vânzări ridicate pe piața coreeană, veniturile de 2,54 miliarde dolari din primul trimestru fiind mai mici față de anul precedent, ca urmare a concurenței mai mari din America de Nord și a ratei de schimb valutar nefavorabile de pe piețele în curs de dezvoltare. Structura îmbunătățită a costurilor a dus la un profit operațional de 102,15 milioane dolari în primul trimestru și la o marjă de profit de 4 la sută. Mai mult, LG estimează că veniturile din vânzările aparatelor electrocasnice să crească odată cu lansarea mașinii de spălat, liderul de piață pe acest segment, precum și a frigiderelor.
Compania LG Air & Energy Solution a raportat vânzări ridicate ale aparatelor de aer condiționat pe piețele externe, cu venituri 1,14 miliarde dolari în primul trimestru și un profit operațional de 84 milioane dolari, o creștere de aproape 10 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut. LG estimează că atât veniturile, cât și profitul să crească, ca urmare a vânzărilor mari ale aparatelor de aer condiționat și a creșterii cererii pentru produse noi, cum ar fi dezumidificatoare și purificatoare de aer în Coreea.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.