Bob IoT, o companie specializată în soluții de retail automatizat, smart vending și sisteme de gestionare a lanțurilor de aprovizionare, a lansat un nou device pentru marketing interactiv, ce aduce un nou nivel de interacțiune cu consumatorii, oferind brandurilor o metodă inovatoare de a crește engagementul și conversiile direct la punctele de vânzare.
Într-o eră în care consumatorii nu mai caută doar produse, ci experiențe memorabile, retailul se transformă. Retailul experiențial pune accent pe interacțiunea directă, personalizată, dintre clienți și branduri, oferind momente captivante în magazinele fizice, susținute de tehnologie.
Acest model ajută retailerii să creeze conexiuni emoționale, să îmbunătățească loialitatea clienților și să genereze un impact mai mare asupra vânzărilor, atât offline, cât și online.
Retailul Fizic, un motor pentru creșterea vânzărilor online
Datele arată că prezența fizică a unui brand într-un centru comercial poate crește comenzile online cu până la 14%, iar retailerii care integrează experiențe interactive în magazinele lor beneficiază de o rată de conversie cu 40% mai mare.
Un exemplu de integrare digitală și fizică este Rentbox, un dispozitiv dezvoltat de Bob IoT pentru Telerenta, care le permite să fie prezenți atât online, cât și offline. Această soluție le oferă clienților acces instant la produsele lor, optimizând experiența de cumpărare și reducând costurile operaționale față de un magazin tradițional.
Un alt exemplu de succes vine din industria beauty, unde interacțiunea directă cu produsele este esențială. Bob IoT, producător oficial autorizat Bobnet, a colaborat cu Sephora pentru a dezvolta un dispozitiv interactiv care creează emoție și surpriză în magazine.După succesul campaniei de Crăciun, unde dispozitivul Bob Sampling a fost prezent în magazine, tehnologia revine acum în prim-plan cu ocazia lunii femeilor, sprijinind campaniile de marketing ale brandului și oferind clienților o experiență interactivă unică.
Soluțiile de marketing contribuie la:
- Creșterea engagementului clienților, printr-o interacțiune rapidă și intuitivă.
- Distribuirea controlată a mostrelor, evitând risipa.
- Obținerea de date relevante despre preferințele consumatorilor, utile în strategiile de marketing viitoare.
Retailul de azi: Tehnologie, Interactivitate, Eficiență
Nu vorbim despre viitor, ci despre prezent. Tehnologia interactivă schimbă retailul acum, iar brandurile care adoptă aceste soluții sunt cele care rămân relevante. Bob IoT dezvoltă device-uri de retail automatizat, soluții de marketing interactiv și lockere pentru livrare și industrie, redefinind modul în care consumatorii și retailerii interacționează.
Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter
Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
