Clădirile de business ar putea câștiga sute de mii de euro dacă și-ar eficientiza parcările pe care le administrează

Clădirile de business ar putea câștiga sute de mii de euro dacă și-ar eficientiza parcările pe care le administrează. Un studiu recent arată că gradul zilnic de ocupare a parcărilor din clădirile business nu depășește 80%.

business

Pentru o clădire cu 200 de locuri de parcare, 60 de locuri de parcare sunt zilnic libere. Asta înseamnă 60 de mașini în minus, în jurul unei singure clădiri.

În majoritatea parcărilor clădirilor de business din România există mai puține locuri de parcare, în comparație cu numărul angajaților care vin la birou cu autoturismul.  Așadar, în mod frecvent, solicitările pentru închirieri sunt uriașe.  Și chiar dacă ne imaginăm că aceste parcări sunt pline mereu până la refuz, studiile ne contrazic. Zilnic, într-o proporție de 20-40% acestea stau neutilizate, arată cifrele smartcityblog.pl.  Și asta pentru că o parte din angajați pot fi plecați în delegații, pot fi în concediu sau aleg să lucreze de acasă.

În tot acest timp, acele locuri ar putea produce sume de bani, deloc de neglijat.  Spre exemplu, pentru parcarea unei clădirii cu o capacitate de 1100 de locuri, zilnic, 220 de locuri stau nefolosite.  La un calcul simplu, aceste spații nefolosite pot să genereze venituri extra care ar depăși 180 de mii de euro în decursul unui an și mai mult să vină în întâmpinarea nevoii tot mai stringente a șoferilor în a găsi opțiuni de parcare.

Cu o singură aplicație prin care să monitorizeze, zilnic, locurile lăsate libere de chiriași, proprietarii clădirilor ar putea să permită pentru acele parcări – plata pe oră sau pe zi. Astfel, cei care vin la birou sau în zonă, dar nu au un loc de parcare, ar putea fi notificați în timp real că au posibilitatea de a staționa în parcarea clădirii, pentru anumite intervale orare sau chiar zile. Iar monetizarea se poate face, de asemenea, tot online.

Mai ales că, 8 din 10 români preferă metode alternative de plată, atunci când vor să părăsească o parcare cu barieră, potrivit unui studiu Tritech Group publicat în această vară.

Modelul dă rezultate excelente în țări precum Marea Britanie și prinde tot mai multă popularitate la vecinii Polonezi. A apărut recent însă și în România, unde conceptul de PARKSHARING e folosit în orașe mari precum București, Cluj-Napoca, Brașov, Oradea sau Iași.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 465 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Clădirile de business ar putea câștiga sute de mii de euro dacă și-ar eficientiza parcările pe care le administrează
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.