PayPoint plc, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru România rezultate pozitive pentru anul financiar 2013-2014. Astfel, compania a înregistrat în decursul acestui an un volum de 39,1 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 53,5% comparativ cu anul precedent.
Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute de diversificarea portofoliului de servicii puse la dispoziţie consumatorilor, de creşterea numărului de furnizori parteneri şi, totodată, de optimizarea reţelei magazinelor ce poartă însemnele PayPoint.
În decursul anului financiar, compania a semnat contracte cu cincisprezece noi furnizori parteneri, iar prin reţeaua punctelor de plată PayPoint se pot face în prezent plăţi pentru toţi jucătorii mari de pe piaţă. Concomitent cu procesul de consolidare a domeniilor în care deja opera, compania a intrat şi pe segmente noi de afacere, oferind consumatorilor posibilitatea de a plăti contravaloarea rovinietei prin terminalele multifuncţionale PayPoint din toată ţara.
Pentru a aduce aceste servicii aproape de cât mai mulţi consumatori, reţeaua PayPoint a atins 8.354 puncte de plată la nivel naţional la finalul anului financiar 2013-2014, în creştere cu 13,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2013-2014, încheiat la data de 31 martie 2014.
Am lansat Magazinul Online www.retail-fmcg.ro/magazin-online
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: ,,De la lansarea pe piaţa din România a serviciului Plăţi Facturi, în august 2008, PayPoint şi-a clădit poziţia de specialist în plăţi, punând accent pe creştere, eficienţă, optimizare. Confirmarea reuşitei acestei strategii o reprezintă cele peste 100 de milioane de tranzacţii plăţi facturi procesate de noi în tot acest interval şi creşterile semnificative înregistrate de la an la an.
Ne face plăcere să anunţăm şi de această dată rezultate pozitive pentru toate ariile de interes, respectiv tranzacţii, reţea, furnizori parteneri, notorietate, cotă de piaţă, iar ambiţiile rămân bineînţeles mari şi pentru anii ce urmează. PayPoint este tot mai prezent în viaţa consumatorilor prin servicii rapide, accesibile şi sigure, iar pe viitor ne vom asigura că vom fi şi mai aproape de aceştia, punându-le la dispoziţie soluţii de plată care să răspundă unei game şi mai variate de nevoi.
Totodată, în contextul fuziunii diviziilor PayPoint.net şi PayByPhone din cadrul Grupului, intrarea pe segmentul plăţilor mobile şi online din România reprezintă una din priorităţile noastre în viitorul apropiat. Dat fiind portofoliul diversificat al modalităţilor de plată disponibile la nivelul Grupului, vom capitaliza şi în România pe această expertiză, făcând pasul spre procesarea acestor tipuri de plăţi.”
La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile. PayPoint plc a raportat un volum record de 768 milioane tranzacţii, în creştere cu 3,9% faţă de volumul raportat în anul precedent. Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 14,7 miliarde lire sterline, în creştere cu 4,6%. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 113,7 milioane lire sterline, în creştere cu 7,7 % faţă de anul anterior şi un profit înainte de impozitare de 46 milioane lire sterline, în creştere cu 11,5%.
Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat “România a realizat progrese semnificative, înregistrând o creştere puternică a volumului de tranzacţii … Continuăm să extindem reţeaua punctelor de plată PayPoint pentru a fi cât mai aproape de locurile în care consumatorii locuiesc sau lucrează.
Analizăm posibilitatea introducerii unor noi servicii pentru retail, complementare serviciului de transfer internaţional de bani, serviciu în creştere, disponibil în aproximativ 1.400 de unităţi. Perspectivele pentru România continuă să fie favorabile, având în vedere oportunitatea de creştere a volumelor de plăţi, dezvoltarea ofertei de servicii pentru retail şi introducerea pe plan local a noilor mijloace diversificate de plată disponibile la nivelul Grupului.”
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.