Creștere spectaculoasă a tranzacțiilor de Black Friday 2020: PayU estimează că tranzacțiile online vor crește cu 150% față de anul precedent

PayU România, lider pe piața plăților online, estimează că în ediția de Black Friday a acestui an vom asista la o creștere spectaculoasă a plății online la nivelul pietei de e-commerce, atât în ceea ce privește volumele tranzacționate cât și numărul de tranzacții.

Payu

Astfel, PayU România estimează că la nivelul pieței se vor tranzacționa plăți online în valoare de 764 milioane de lei și aproximativ 1,4 milioane de tranzacții, mai mult decât dublu față de ediția anului precedent.

„Judecând după rezultatele pe care le-am avut până în prezent, nu exista nicio îndoială că Black Friday s-a impus ca un eveniment de referință pentru comerțul electronic. Și, deși am știut că anul acesta va fi diferit, având în vedere contextul complex și complicat, predicțiile noastre confirmă schimbarea semnificativă a comportamentului consumatorilor față de plata cu cardul online, raportat de PayU în diverse comunicări”, declară Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Comportamentul cumpărătorilor

Estimările PayU arată că valoarea coșului de cumpărături plătit în rate va fi mai mare cu 65% față de valoarea coșului mediu de cumpărături.

În plus, plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 50% din tranzacțiile plătite online pentru întreaga zi, față de rata de 34% înregistrată în anul precedent.

Produsele care fac plata online mai confortabilă au contribuit și ele la popularizarea acestei metode, împreună cu campaniile de educare dezvoltate alături de comercianți. Cumpărătorii noi au descoperit că pot plăti cu un singur click, dacă își salvează cardul pe platforma comercianților și, de asemenea, că își pot primi banii înapoi în maxim 30 de minute după confirmarea returului, prin intermediul Instant Money Back, un produs unic în Europa.

„Black Friday continuă să fie cel mai important eveniment de cumpărături al anului, chiar dacă suntem martorii unui context atipic. Cu toate acestea, când vine vorba de comerț electronic și cumpărături online, acest context a contribuit la creșterea încrederii din partea consumatorului în tranzacțiile și plățile online, care s-au dovedit a fi mai sigure nu numai din punct de vedere financiar, ci și din punct de vedere al sănătății individuale și colective. Cea mai importantă confirmare pentru noi vine din faptul că, în ultimele luni, s-au salvat peste 1 milion de carduri noi pe platformele comercianților noștri, astfel încât plata să se poată realiza cu un singur click”, adaugă Elena Gheorghe.

Comerțul electronic transfrontalier, dezvoltare stabilă

Ținând pasul cu tendința stabilită în anii precedenți, cumpărătorii din întreaga lume vor continua să aleagă comercianții locali, în timp ce românii își vor extinde căutarea produselor preferate pe platformele transfrontaliere.

Similar cu 2019, aproximativ 10% din totalul plăților online de Black Friday este de așteptat să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară.

„În ceea ce privește comerțul electronic transfrontalier, 2020 nu diferă de anii precedenți, prognozele noastre arătând o tendință constantă, ceea ce indică faptul că magazinele online românești devin din ce în ce mai aclimatizate cu cumpărătorii internaționali și sunt dispuși să își desfășoare activitatea transfrontalier. Suntem bucuroși să facilităm acest proces ”, conchide Elena Gheorghe.

Platforma globală PayU HUB

Pentru a-i ajuta pe comercianții români să își extindă afacerea transfrontalier, PayU a dezvoltat platforma globală PayU HUB. Prin integrarea unică cu interfața API, comercianții au acces la 2,5 miliarde de potențiali noi clienți pe piețele cu o creștere accelerată din Asia, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa și America Latină.

Din experiența PayU, comercianții români încep să-și extindă afacerea transfrontalier. Cei care au făcut deja acest pas au înregistrat vânzări care au contribuit și cu 50% la cifra lor de afaceri. Ca răspuns la tendința în creștere a vânzărilor transfrontaliere în comerțul electronic, PayU și-a extins recent gama deja bogată de metode de plată locale pe care le-a oferit până acum în Europa Centrală și de Est (Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România), adăugând soluții locale populare în Europa de Vest, astfel încât accesarea piețelor occidentale să fie cât mai facilă.

Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an de Black Friday includ Altex, Elefant, eMAG, FashionDays, Flanco, F64, iStyle, Jysk, PC Garage, Vivre și alții.

PayU

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 piețe emergente, dedicat creării unui proces de plată rapid, simplu și eficient pentru comercianți și cumpărători. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare și creării unei lumi fără frontiere financiare în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari investitori din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

Operațiunile locale ale companiei din Asia, Europa Centrală și de Est, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa permit combinarea expertizei în zona companiilor cu o creștere accelerată și a cunoștințelor și tehnologiilor locale unice pentru a ne asigura că clienții noștri au acces la cele mai bune servicii financiare.

PayU sprijină peste 300.000 de comercianți și milioane de consumatori care efectuează plăți online prin intermediul a peste 400 de metode de plată și cu suportul a peste 3.000 de specialiști în plăti. Piețele pe care operează PayU reprezintă o bază potențială de aproape 2,5 miliarde de persoane și un potențial imens de creștere pentru comercianți. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: www.payu.com.

PayU este divizia fintech și de plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. Activând și investind pe piețe cu potențial de creștere pe termen lung, de pe majoritatea continentelor, Prosus construiește companii puternice în domeniul online, care contribuie la dezvoltarea oamenilor și a comunităților. Prosus este listată la Euronext Amsterdam (AEX: PRX) și la JSE Limited (XJSE: PRX) și este deținută de Naspers Ltd.

PayU în România

În România, PayU lucrează cu parteneri precum: Altex.ro, Allianztiriac.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, Elefant.ro, Fashiondays.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, olx.ro, PCgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro și alții.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Creștere spectaculoasă a tranzacțiilor de Black Friday 2020: PayU estimează că tranzacțiile online vor crește cu 150% față de anul precedent
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.