Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, lansează aplicațiile pentru dispozitive mobile dedicate utilizatorilor de iOS și Android și simplifică interacțiunea client – service. În primul an de la lansare, aplicația Depanero va avea aproximativ 50.000 de utilizatori activi.
Cu noua aplicație, sunt eficientizați timpii și procesul de trimitere în service a unui produs defect. Începând de acum, înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicația Depanero a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției. Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.
„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.
Depanero este primul service din România care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte și de a urmări stadiul în care se află acestea folosind aplicațiile mobile. Aplicația poate fi configurată pentru a notifica utilizatorul în timp real despre stadiul produselor aflate în reparație, iar acesta poate consulta în orice moment istoricul produselor în service.
Despre Depanero
Depanero este cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile. Compania are prezență la nivel național, cu angajați proprii, acoperind aproape toate județele țării. Cei aproximativ 300 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională, precum și mii de ore de relații cu clienții acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosință îndelungată, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici și mari etc. Brandul oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație. Este prezent pe piața din România din 2014, odată cu rebranding-ul companiei Servskills, înființată în 2011. Compania livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
