mediaTRUST prezintă vizibilitatea in media a celor mai importanţi retaileri de pe piaţa românească, în primele trei luni ale anului 2014. Carrefour, Lidl şi eMag ocupă primele locuri în topul general al apariţiilor media.
eMag a înregistrat 2.401 de menţiuni şi ocupă locul trei în top, iar Flanco este pe locul opt cu 1.199 menţiuni:
Distribuţia materialelor pe tipuri de media
În ceea ce priveşte distribuţia materialelor pe tipuri de media, din cele 30.442 de menţiuni înregistrate în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, aproximativ 80% au fost în mediul online. Retailerii de pe piaţa românească au înregistrat cele mai multe apariţii în mediul online (27.328 mentiuni), urmat de presa scrisă (1.773 menţiuni), televiziuni (1.170 mentiuni) şi radiouri (170 mentiuni).
Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.