eMAG, cel mai mare magazin online din România şi din regiune, este pe primul loc în topul brand-urilor cu cele mai multe reclame dedicate Sărbătorilor de Paște, conform datelor furnizate de compania de monitorizare mediaTRUST România.
În perioada 1 – 30 aprilie 2016, eMAG conduce clasamentul cu 4.949 reclame difuzate. Locul doi este ocupat de Carrefour cu 2.215 reclame urmat de Profi cu 1.381 reclame al căror conținut a făcut referire la sărbătoarea de Paște.
Altex este în top cu 1.364 de reclame, urmat de Fuchs cu 1.202 reclame difuzate. Brandul Inedit este pe locul șase în clasament cu 1.145 reclame. Milka este brandul cu 831 reclame înregistrate în perioada menționată, urmat de Kinder cu 776 reclame.
Billa a înregistrat 725 reclame, iar Metro Cash &Carry este în top cu 679 reclame. Selgros a înregistrat 622 reclame dedicate sărbătorilor de Paște, Dr. Oetker a înregistrat 435 reclame, Catena – 432 reclame, Flanco – 375 reclame, iar Media Galaxy – 348 reclame.
Conform mediaTrust, posturile TV au difuzat cele mai multe reclame în perioada 1-30 aprilie 2016, urmate de posturile de radio și presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără România TV, Radio ZU, Libertatea.
Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 479.100 reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 30 aprilie 2016, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Analiza conține reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile și obiceiurile sărbătorii de Paște: masa de Paște, iepurașul, ouă roșii, ouă de ciocolată, etc.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.