Gravity, furnizorul de soluții de personalizare a experienței cumpărăturilor online

Gravity R&D, unul dintre liderii internaționali de top în furnizarea de soluții de personalizare a experienței utilizatorilor în relația cu magazinele online a finalizat primul an de colaborare cu eMAG cu rezultate şi efecte specifice unei evoluţii pozitive aşa cum este creşterea ratei de conversie cu până la 30% şi venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandări.

Gravity“Avem mare încredere în eficiența tehnologiei noastre și în capacitatea de a livra rezultate conform așteptarilor. Când am hotărât intrarea pe piață din România, cel mai logic pas a fost să testăm soluția noastră pentru cel mai mare jucător din piața de e-commerce.

Cooperarea cu eMAG a confirmat așteptările noastre și ne dorim extinderea pe piața locală”, spune Șerban Manea, Business Development Manager Gravity România.

Gravity este în prezent o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house. În plus, este singurul furnizor din România care oferă un pachet complet de servicii clienților săi, de la box-uri de recomandări on-site, cu produse relevante pentru fiecare user, retargetare personalizată (conversia și retenția userilor cu ajutorul bannerelor publicitare), și până la personalizarea newsletterelor și îmbunătățirea funcțiilor de search.

Mărţişoare magice de la Flanco

eMAG a continuat să folosească serviciile Gravity ca furnizor de soluții personalizate de recomandări, implementând soluția, atât pentru utilizatorii de desktop, cât și pentru cei de mobil. Ulterior, integrarea a fost extinsă și în celelalte țări unde eMAG este prezent:  Bulgaria, Ungaria, și Polonia.

Gravity are o bogată experiență internațională

lucrând de-a lungul timpului pentru companii precum dailymotion.com, grupul Allegro (allegro.pl), grupul Schibsted (fost tocmai.ro in Romania, mudah.my (Malaysia), jofogas.hu (Ungaria), avito.ma – Maroc), OLX Brazilia, jora.com, reteaua Extreme Digital (edigital.ro/hu/cz/sk).

Gravity R&D este unul dintre liderii mondiali în motoare de recomandări  şi algoritmi de predicţie bazaţi pe date istorice ale userilor.

Gravity ofera soluţii de recomandare scalabile atât pentru nevoile complexe de integrare ale magazinelor online mari, precum şi varianta self-service www.recoplatform.com pentru business-urile mici şi mijlocii. Lunar, Gravity livrează 4.3 miliarde recomandări, care generează venituri suplimentare de cca. EUR 30 milioane pentru clienţii săi de pe toate continentele.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Gravity, furnizorul de soluții de personalizare a experienței cumpărăturilor online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.