MGID devine membru al IAB România pentru a stimula inovație în publicitatea digitală din această piață

MGID, platforma globală de publicitate, a devenit membru în cadrul IAB România, asociația industriei de  marketing și publicitate online a cărei misiune este de a susține, proteja și promova dezvoltarea industriei de publicitate online din România. Prin colaborarea cu alți jucători din România, scopul MGID este de a implementa noi standarde și de a aduce o schimbare în bine la nivelul industriei. Cu expertiza noastră comună, suntem increzatori ca vom crea  un viitor promițător pentru piața de publicitate digitală.

mgid

În calitate de membru al IAB, scopul companiei este de a promova transparența, politica privacy-first (confidențialitate înainte de toate) și conformitatea cu reglementările în domeniu, pentru a crea reguli de joc echitabile pentru toate părțile implicate în ecosistemul publicității digitale și pentru a construi încredere și certitudine în rândul clienților, advertiserilor și editorilor.

IAB România desfășoară o activitate importantă pe piață și suntem încântați că am devenit membru în cadrul acesteia. Misiunea MGID este de a încuraja brandurile și editorii să colaboreze în mod transparent pentru a le crea utilizatorilor de online o experiență extraordinară, care generează rezultate și monetizare în cadrul campaniilor. Prin tehnologia noastră de targetare privacy-first ne concentrăm să ajutăm advertiserii să ofere campanii digitale relevante, de înaltă calitate, care nu sunt doar sigure, ci și eficiente.”, a afirmat CEO-ul MGID, Sergii Denysenko.

A fi membru al IAB România înseamnă, înainte de toate, aderarea la un comportament etic în business și este totodată declarația susținerii dezvoltării sănătoase a comunicării în digital. Ne bucurăm să avem MGID ca membru și susținător al misiunii și proiectelor de industrie ale IAB.” a declarat Gabriel Pătru, Președintele IAB România.

MGID

MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.

În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *