Orange Romania a lansat oficial platforma de responsabilitate socială #ForGoodConnections, parte a inițiativei globale Orange, derulată în cele 26 de țări în care Grupul este prezent, care își propune să educe tinerii și părinții cu privire la riscurile din mediul online. Cu această ocazie, compania anunță încheierea unui parteneriat cu sportivul de performanță David Popovici, care va susține lansarea campaniei în România. Anunțul oficial a fost făcut în cadrul unui eveniment Orange Romania, la care au participat peste 1.300 de angajați, alături de top managementul companiei și lideri ai grupului prezenți la București.
Tehnologia a transformat profund modul în care adolescenții comunică, învață și se distrează. Această evoluție tehnologică aduce beneficii semnificative, dar și provocări majore, cum ar fi expunerea la conținut neadecvat pentru copii, presiunea socială și dezechilibrele emoționale. Prin platforma #ForGoodConnections, Orange își asumă un rol activ în fiecare dintre cele 26 de țări în care este prezent, identificând problemele locale și dezvoltând programe educaționale relevante.
Colaborare cu sportivul David Popovici
Colaborarea cu David Popovici reflectă alinierea dintre viziunea acestuia și valorile operatorului telecom, axate pe performanță și responsabilitate. Sportivul se va implica activ în campanie, susținând teme importante pentru siguranța tinerelor generații, cum ar fi educația digitală, combaterea dependenței de ecrane și prevenirea cyberbullying-ului. Aceste teme sunt în centrul inițiativei internaționale #ForGoodConnections, lansată și în România de către Orange.
Platforma răspunde provocărilor mediului online, în contextul în care statisticile Organizației Mondiale a Sănătății arată că 22% dintre adolecenți cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani petrec zilnic mai mult de patru ore în fața ecranelor pentru jocuri video. În plus, 15% dintre tineri au fost victime ale cyberbullying-ului, iar 50% dintre părinți afirmă că nu știu cum să îi sprijine pe copii în reducerea timpului petrecut în fața dispozitivelor digitale. În România, 22% dintre adolescenți sunt afectați de folosirea problematică a rețelelor sociale, un procent semnificativ mai mare decât media UE de 11%.
Soluții de prevenție și intervenție
Astfel, proiectul #ForGoodConnections aduce în prim-plan soluții concrete de prevenție și intervenție, prin campanii de educare și parteneriate cu organizații precum Asociația Telefonul Copilului, care oferă consiliere specializată gratuită pentru victimele abuzurilor din mediul online. David Popovici va contribui la conștientizarea riscurilor digitale și va încuraja tinerii să își redefinească relația cu tehnologia, alegând activități care echilibrează viața digitală cu cea offline.
„M-am alăturat acestui demers al companiei Orange pentru că rezonez cu misiunea #ForGoodConnections – de a proteja tinerii în spațiul digital. Cyberbullying-ul, dependența de ecrane sau educarea tinerilor privind utilizarea responsabilă a tehnologiei sunt subiecte actuale. Cred că performanța nu înseamnă doar medalii, ci și capacitatea de a-ți urma pasiunile cu responsabilitate. Iar pe mulți tineri tehnologia îi poate ajuta pe acest drum – cu condiția să fie utilizată corect și dacă există un echilibru între online și offline”, a transmis David Popovici.
„Ne dorim să fim un catalizator al schimbării, susținând tinerii și părinții să navigheze în siguranță în spațiul online. Tehnologia are un potențial enorm de a conecta, educa și inspira, dar vine și cu provocări care nu pot fi ignorate – mai ales atunci când vorbim despre siguranța digitală a celor mai tineri dintre utilizatori. Ne-am dorit ca David Popovici să fie alături de noi în această inițiativă pentru că el este mai mult decât un simbol al performanței în sport – este un model autentic pentru tânăra generație”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange Romania.
Orange Romania
Orange Romania face parte din Grupul Orange, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicații la nivel mondial, conectând sute de milioane de clienți din întreaga lume. Cu peste 11 milioane de clienți locali și o cifră de afaceri anuală de peste 1,5 miliarde de euro, Orange conectează 1 din 2 români și oferă o gamă largă de soluții de comunicare pentru clienții rezidențiali și companii – de la servicii de conectivitate de bază până la pachete complete de telefonie mobilă, internet fix, TV și soluții IT&C complexe prin Orange Business. De la intrarea sa pe piața locală, Orange a realizat investiții de 4,5 miliarde de euro în România.
Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter
Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
