PayPoint România a împlinit 10 ani de la lansarea serviciului de plăți facturi pe piața din România

PayPoint România a împlinit 10 ani de la lansarea serviciului de plăți facturi pe piața din România, timp în care portofoliul de parteneri PayPoint a ajuns la 160 de furnizori, reţeaua de magazine cu semnul galben PayPoint a atins 11.700 puncte, iar numărul de tranzacții plăți facturi înregistrate de la introducerea serviciului pe piață depășește 350 de milioane.

PayPointPayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, este o companie de origine britanică care a intrat pe piața locală în mai 2007, odată cu achiziția Paystore – un furnizor local de servicii de încărcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă. Un an mai târziu, în august 2008, PayPoint a anunțat intrarea pe un segment nou în mediul de retail, cel de plată a facturilor.

Pe parcursul ultimilor zece ani, PayPoint s-a dezvoltat organic, iar în octombrie 2017 a finalizat și achiziția Payzone SA, demers ce a accelerat creșterea de care s-a bucurat până în acel punct. În acest moment, portofoliul de parteneri PayPoint numără peste 160 de furnizori, iar în anul financiar 2017-2018, prin terminalele companiei, au fost efectuate peste 85 milioane tranzacții plăți facturi (incluzând și aportul Payzone). În total, de la introducerea serviciului pe piața din România și până la finalul anului financiar 2017-2018, PayPoint România a procesat peste 350 milioane tranzacții plăți facturi.

Rețeaua punctelor de plată s-a dezvoltat în ritm alert, pornind în 2008 de la aproximativ 1000 de magazine unde era disponibil serviciul plăți facturi. Încă din august 2008, PayPoint a depus eforturi susținute pentru a crește numărul de comercianți parteneri, concentrându-se nu doar pe numărul acestora, ci mai ales pe calitatea rețelei, asigurându-se că aceștia întrunesc condițiile necesare pentru o colaborare optimă. În prezent, consumatorii din România au la dispoziție peste 11.700 magazine cu semnul galben PayPoint, în timp ce, alături de punctele de încasare Payzone, numărul total de terminale depășește 20.000.

Suntem norocoși să avem cei mai dedicați consumatori și comercianți parteneri și ne mândrim cu acest lucru. Știm din cercetările întreprinse că acest canal de plată – terminale amplasate în magazine de proximitate, asistate de vânzători – este considerat de utilizatori ca fiind cel mai avantajos, așa cum știm și din experiență că, rezolvând toate plățile în același loc, aceștia au mai mult timp pentru ei. Totodată, utilizatorii PayPoint sunt și clienți fideli ai magazinelor în care plătesc, iar asta ne bucură, întrucât sistemul PayPoint aduce beneficii reale partenerilor din retail, făcând parte din oferta extinsă de servicii a acestora.

Adesea, magazinele sunt adevărate ancore în jurul cărora se centrează comunitățile, iar PayPoint a depus constant eforturi pentru a fi cât mai aproape de consumatori și de nevoile acestora. Deşi competitorii noştri tind spre perceperea de comisioane suplimentare de la consumatori, noi ne mândrim că le putem ușura tuturor vieților cu plăți gratuite, sigure, rapide şi mai ales cu acea notă personală generată de interacțiunea dintre consumator și vânzătorul din magazin. Suntem onorați de încrederea pe care o au în noi consumatorii și partenerii noștri și le mulțumim tuturor pentru că sunt alături de noi. Așteptăm cu nerăbdare următorii 10 ani!” , a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

Compania va continua investițiile în calitatea şi extinderea serviciilor și rețelei de comercianți parteneri, pentru a continua să îndeplinească promisiunea făcută consumatorilor: oferirea serviciilor de care au nevoie, acolo unde au nevoie, indiferent că este vorba de magazine în zone izolate, furnizori cu acoperire locală ori tipuri inovatoare de plăţi în mediul de retail. Totodată, PayPoint va continua și investițiile în tehnologie, vizând noi tipuri de plăți digitale/electronice și o nouă generație de terminale.

PayPoint România

În România, compania şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 163 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 484 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » PayPoint România a împlinit 10 ani de la lansarea serviciului de plăți facturi pe piața din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Un serviciu excelent, statul la coada pentru a plati facturi a devenit istorie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.