Romtelecom și COSMOTE România pregătesc rebrandingul. Noua identitate – „Telekom”

Romtelecom şi COSMOTE România se pregătesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”. Compania germană deţinine 40% din OTE Group, din care fac parte Romtelecom şi Cosmote. 

Logo-TRomtelecom şi COSMOTE România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala București, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate.

Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel. Serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand „T” va fi lansat, clienţii Romtelecom şi COSMOTE România se vor bucura de o experienţă nouă şi îmbunătăţită şi vor beneficia de noi oferte şi promoţii.

Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global. Aceasta implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.

Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială, preconizată a avea loc în toamnă.

Aşadar, în urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.

„Suntem cu adevărat mândri să aducem în România spiritul familiei Deutsche Telekom. Până acum, am mizat pe forţa şi reputația numelor îndrăgite, precum Romtelecom, COSMOTE şi OTE şi aceasta a fost fundaţia pentru evoluţia noastră rapidă şi sănătoasă. Sub amprenta Deutsche Telekom, unul dintre grupurile de top de telecomunicaţii integrate la nivel mondial, suntem şi mai puternici. Am parcurs un traseu extraordinar până acum, iar acesta este începutul unei noi şi palpitante ere”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Telecom » Romtelecom și COSMOTE România pregătesc rebrandingul. Noua identitate – „Telekom”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Romtelecom și COSMOTE România pregătesc rebrandingul. Noua identitate – “Telekom&#822… […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.