Samsung Electronics a înregistrat în T3 creșteri consistente, peste nivelul pieței

Samsung Electronics se alătură studiului realizat de GfK în privința confirmării creșterii pieței de telecom față de aceeași perioadă a anului trecut.

S5-shimmery WHITE-01

Samsung a obținut rezultate foarte bune pe piața smartphone-urilor în trimestrul 3 al acestui an, consolidându-si poziția de lider, cu o creștere de 14% față de trimestrul anterior. În ceea ce privește piața tabletelor, în primele trei trimestre ale anului am avut o creștere de 11% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Motorul creșterilor au fost produsele lansate anul acesta, care au fot bine primite de consumatori: Galaxy S5, vârful de gamă lansat în primăvară, care a venit cu o cameră foto performantă și funcții avansate de fitness, Galaxy Alpha, primul produs Samsung ce se definește printr-un design metalic, dar și tableta Galaxy Tab S, cu ecran Super AMOLED. Rezultatele confirmă eforturile noastre de a lansa pe piață produse inovatoare, care le oferă utilizatorilor nu doar mobilitate, ci și tehnologie de ultimă generație. Creșterea pieței de smartphone-uri a fost impulsionată și de tendința de înlocuire a feature phone-urilor, care va continua și în perioada următoare.

Ne așteptăm la rezultate pozitive și pentru ultimul trimestru din acest an. În afară de Black Friday și de Crăciun, două momente reprezentative pentru ultimul trimestru din acest an, produsele noastre sunt prezente în pachetele tuturor operatorilor, deci consumatorii vor avea o gamă vastă de opțiuni pentru a alege ceea ce li se potrivește„, spune Alexandru Munteanu, head of Telecom division.

Anul acesta a fost unul de foarte bun augur pentru toate categoriile de produse, Samsung Electronics România înregistrând creșteri consistente, peste nivelul pieței. Cele mai bune rezultate le-am avut pe segmentul frigiderelor, unde vânzările au crescut cu aproximativ 40% în primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2013. Consumatorii au ales Samsung pentru consumul redus energetic, pentru sistemele speciale de izolare termică ce permit crearea unui spațiu util mai mare în condițiile aceluiași gabarit exterior și pentru garanția extinsă de 10 ani pentru electro-compresorul frigorific.

O evoluție asemănătoare (creștere de aproape 40%) am înregistrat-o și pe piața mașinilor de spălat, o piață foarte competitivă, în care Samsung s-a remarcat prin introducerea tehnologiei Eco Bubble, o tehnologie care protejează ţesăturile, procesul de spălare fiind realizat cu apă mai rece și consum redus de energie și detergent, protejând în acest mod mediul și scăzând costurile de utilizare. Totodată, mașinile de spălat Samsung beneficiază de garanție extinsă de 10 ani pentru motorul electric.”, declară Victor Armășelu, Consumer Electronics Director.

Pe piața de televizoare, unde Samsung este in mod traditional lider incontestabil, s-a înregistrat o triplare a vânzărilor de modele cu tehnologia UHD în trimestrul 3 față de trimestrul 2. Practic, Samsung este pe primul loc atât pe segmentul UHD, o tehnologie lansată în România anul trecut, cât și pe piața de Smart TV.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *