Top 3 tendințe pentru producătorii de produse electronice și electrocasnice

Având în vedere competiția intensă din piața de electrocasnice și electronice, companiile trebuie să găsească soluții pentru a se diferenția. Conform unui studiu Euromonitor International, realizat în cadrul evenimentului CES 2023, iată tendințele din piața produselor electronice și electrocasnice care îi vor ajuta pe producători să treacă prin mediul economic mai dificil din prezent.

electrocasnice

Importanța parteneriatului dintre branduri

Parteneriatele de succes dintre branduri se adresează tendințelor de consum, reușind să atragă și să loializeze consumatorii. Sustenabilitatea și conectivitatea rămân în continuare zonele cheie de investiții, iar starea de bine a devenit o tendință care a crescut foarte mult în pandemie. Parteneriatele dintre branduri pot îmbunătăți practicile sustenabile, pot dezvolta funcționalitatea produselor și pot sprijini bunăstarea consumatorilor, crescând vânzările și făcând o diferențiere față de competitori.

În cadrul CES 2023, jucătorii cheie din piață au prezentat parteneriatele inovative pe care le au, demonstrând care este valoarea unei colaborări pentru dezvoltarea soluțiilor pentru problemele consumatorilor.

Top 3 tendințe pentru producătorii de produse electronice și electrocasnice

Sustenabilitatea

Integrarea sustenabilității în viața de zi cu zi este o prioritate pentru majoritatea consumatorilor. O mare parte dintre consumatori încearcă să reducă frecvent impactul lor asupra mediului înconjurător prin reducerea consumului de alimente nesustenabile, prin reducerea utilizării energiei, aruncarea în mod corespunzător a deșeurilor și prin achiziționarea de produse sustenabile.

Conectivitatea

În toate piețele, rata de cumpărare a produselor electronice și electrocasnice inteligente este relativ scăzută. Mai puțin de 30% dintre consumatorii intervievați au declarat că au avut un astfel de produs acasă în 2022. În piețele în curs de dezvoltare, consumatorii sunt mai dependenți de dispozitivele mobile, pentru că, pentru cei mai mulți dintre ei, telefoanele mobile sunt singurele dispozitive pe care le au.

Cele mai multe ecosisteme smart dezvoltate de către producători au ca punct central al strategiei IoT telefonul mobil. În plus, consumatorii din piețele în curs de dezvoltare sunt mai înclinați să cumpere produse electronice și electrocasnice inteligente comparativ cu cei care sunt în piețele deja dezvoltate și care au un acces mai mare la dispozitive, precum laptop-uri, tablete și televizoare inteligente.

Starea de bine

În timpul pandemiei, consumatorii au avut o activitate online crescută din cauza schimbărilor din câmpul muncii privind munca de la domiciliu și telemunca și din cauza restricționării activităților de către autorități, acestea contribuind la nivelul crescut de stres și oboseală al consumatorilor. Numărul de consumatori care consideră că folosirea internetului le influențează nivelul de stres zilnic a crescut cu 23% între anii 2019 și 2022, demonstrând impactul pandemiei asupra sănătății mintale.

Producătorii de produse electronice și electrocasnice vor continua să crească vânzările prin oferirea de produse și sisteme care se adresează tendințelor de consum: sustenabilității, conectivității și stării de bine. Parteneriatele dintre branduri pot reprezenta o strategie eficientă pentru a atinge anumite obiective, iar acest lucru se poate întâmpla chiar în timp ce brandurile dezvoltă produsele și sistemele din portofoliu care sprijină sănătatea și starea de bine consumatorilor, care oferă eficiență energetică produselor lor și care aduc valoare caracteristicilor smart.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *