mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă vizibilitatea Valentine’s day în publicitate.
În perioada 1 – 13 februarie 2015 au fost înregistrate 1.359 de reclame difuzate/tipărite, ce au avut ca subiect Ziua Îndrăgostiților.
Lidl se află pe primul loc cu reclama: “De ziua îndrăgostiţilor…” care a înregistrat 130 de difuzări și un rate card de aproximativ 403.980 euro. Locul doi este ocupat de eMAG cu reclama: „Valentine’s Day la eMAG (50% reducere pe loc)…” cu 106 difuzări și un rate card estimat la 29.581 euro. Flanco este pe locul trei cu reclama: Pregăteşte-te de Valentine’s Day (Flanco şi Rowenta)…”, care a înregistrat 104 difuzări în perioada analizată, cu un rate card de 210.273 euro.
Pe locul patru îi mai găsim încă o dată pe eMAG, de această dată cu reclama: „Valentine’s Day la eMAG (40%)…”, care a îregistrat 100 difuzări și un rate card de aproximativ 215.953 euro.
Pro FM este pe locul cinci în top cu reclama: “De Valentine’s Day, Pro FM dezgheaţă inimi (un inel cu diamante de la Teilor)…”, care a înregistrat 70 de difuzări și un rate card estimat la 32.682 euro.
În perioada 1 – 13 februarie 2015, categoria Radiouri a înregistrat cel mai mare volum de publicitate (278 de reclame), urmată de Vânzări online (262 reclame), Supermarket-uri (215 reclame), Magazine de electronice (159 reclame) și Divertisment (118 reclame).
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 149.278 de reclame difuzate în perioada 1-13 februarie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.