Telekom Romania anunță disponibilitatea suitei Microsoft Office 365, cea mai apreciată soluție de comunicare, colaborare și productivitate, pentru clienții săi companii. Cu Office 365, Telekom Romania completează portofoliul său de servicii integrate pentru piața de business, care include acum, pe lângă Internet fix și mobil, voce fixă și mobilă, și o soluție completă de productivitate.
“Prin introducerea suitei Office 365 în portofoliul de soluții pentru clienții business, Telekom Romania își consolidează poziția ca cel mai important jucător pe piața locală de B2B, cu o ofertă integrată și completă, care răspunde nevoilor de eficiență și productivitate ale companiilor de orice dimensiune. Pentru clienții business, noul brand Telekom este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care sprijină companiile să devină mai competitive și mai agile.”
„Soluțiile cloud ocupă un loc important în oferta noastră dedicată segmentului business, prin beneficiile de flexibilitate, scalabilitate și optimizare a costurilor pe care aceste servicii le oferă companiilor. Telekom Romania are, în prezent, cel mai extins portofoliu de soluții cloud din România și ne bucurăm să adăugăm astăzi o nouă componentă de top, prin pachetele Office 365”, a spus Vasile Voicu, Manager Managementul Produsului Core Segment Business Romania, grupul Telekom Romania.
Cu Office 365, clienții Telekom Romania beneficiază de întreaga suită de aplicații și instrumente de lucru Microsoft, la prețuri foarte atractive: aplicații desktop (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher), aplicații online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook.com, Calendar, Contacte), 1 TB spațiu de stocare în cloud în OneDrive, serviciu de e-mail (Microsoft Exchange Online), mesagerie instant, soluții de conferință audio-video (Lync), instrumente de colaborare în echipă, portaluri interne și site public (SharePoint), rețele sociale private (Yammer).
Astfel, pachetele Office 365 oferă clienților business ai Telekom Romania interconectivitate și mobilitate și le permite angajaților să colaboreze și să lucreze în condiții optime, de oriunde și de pe orice dispozitiv: smartphone, tabletă, laptop sau PC.
“Scopul nostru este de a oferi servicii de comunicare și colaborare tuturor companiilor, astfel încât utilizatorii acestora să aibă acces la cea mai nouă tehnologie, indiferent de sistemul de operare folosit. Parteneriatul dintre Microsoft România și Telekom Romania reprezintă o proiecție a viziunii noastre de a conecta companiile din România și de a susține dezvoltarea economică a acestora, oferindu-le posibilitatea de a elimina investițiile în infrastructură prin abonare la pachetul de servicii Office 365. Mă ancorez în realitate când afirm că disponibilitatea Office 365 în portofoliul de servicii Telekom Romania oferă companiilor de orice dimensiune posibilitatea de a accesa sub formă de abonament lunar serviciile esențiale desfășurării activităților dintr-o organizație”, a spus Marius Dănescu, Product Manager, Office 365, Microsoft România.
Clienții business Telekom Romania pot achiziționa serviciile Office 365 sub forma unui abonament lunar, inclus pe factura de servicii Telekom.
Telekom Romania pune la dispoziția clienților business o ofertă completă Office 365, ce include 6 pachete, acoperind nevoile specifice de colaborare, comunicare și productivitate ale companiilor mici și mijlocii, precum și ale celor din segmentul corporate:
- 3 pachete Office 365 pentru companii mici și mijlocii, cu prețuri începând de la 3,80 euro (fără TVA) / utilizator / lună;
- 3 pachete Office 365 pentru segmentul corporate, cu prețuri începând de la 6,10 euro (fără TVA) / utilizator / lună.
Suita Office 365 oferă clienților Telekom Romania beneficii importante, precum:
- Costuri predictibile și sistem de plată confortabil, prin achiziția unui pachet cu tarif fix pe utilizator, inclus pe factura Telekom;
- Mobilitate sporită, accesul fiind posibil de pe orice echipament, fie smartphone, tabletă, laptop sau PC;
- Eficientizarea costurilor, fără a fi necesare investiții inițiale în hardware, licențe software și mentenanță;
- Siguranța datelor și back-up securizat prin păstrarea datelor în cloud, pe serverele Microsoft;
- Flexibilitate și scalabilitate, clienții având la dispoziție posibilitatea de a reconfigura în orice moment pachetul de servicii, pe măsură ce activitatea și nevoile acestora evoluează.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.