Telekom România și Leo Burnett lansează campania „Swap de vloggeri”

Telekom România și Leo Burnett lansează campania „Swap de vloggeri”, după ce au lansat în luna decembrie oferta „Video Nelimitat la Cartelă”.

TelekomLa baza campaniei a stat efectul de “filter bubble” care se creează în social media. S-a observat că algoritmii canalelor de social media analizează istoricul căutărilor și preferințelor noastre, furnizându-ne, pe baza acestora, conținut similar.

În timp, acest tip de comportament ne întărește anumite idei în defavoarea altora, împiedicându-ne să ne formăm o opinie obiectivă asupra lucrurilor. Acest fenomen este cu atât mai pregnant în rândul tinerilor adolescenți care au ca sursă principală de informare Social Media, YouTube, în detrimentul canalelor media clasice (TV, print).

Odată cu lansarea ofertei “Video Nelimitat”, Telekom Romania și Leo Burnett au avut oportunitatea perfectă de a sparge acest “filter bubble”, prin implicarea vloggerilor și a audiențelor acestora.

În urma unei analize consistente de date în ceea ce privește audiențele celor mai influenți vloggeri au fost identificați cei cu audiențe diferite, cu opinii și preferințe la poli opuși. După care, pentru o zi, Leo Burnett și Telekom au facilitat un schimb între aceștia, fiecare având astfel posibilitatea de a se exprima liber pe canalul de YouTube al unui vlogger complet diferit.

Acest schimb neașteptat de vloggeri a expus audiențele fiecăruia dintre ei la un tip de conținut nou, care a provocat fanii să iasă din norma cu care erau obișnuiți, și astfel să fie mai deschiși către opinii și vizuni diferite.

“Pentru Leo Burnett, big data este un focus clar în încercarea de a veni cu un produs creativ care să pornească din insight-uri oferite de cifre. Filter bubble este o problemă creată de algoritmii din social media, iar soluția a trebuit să vină evident tot din această zonă.”, a declarat Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy, Leo Burnett Bucharest.

“Oferta de video nelimitat la cartela Telekom a deschis tinerilor noi oportunități de comunicare și entertainment. Am vrut ca promovarea acestei oferte să aibă un obiectiv mai înalt decât simpla implicare sau viralizare. Am vrut să încurajăm „consumul responsabil de social media”, atrăgând atenția asupra acestui fenomen de filtrare, care ne poate afecta percepțiile și relațiile cu cei din jurul nostru. Odată conștientizat, ține de fiecare dintre noi să fim atenți și receptivi și față de „ceilalți”, fiind deschiși implicit către noi păreri și oportunități.”, a declarat Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom România.

Campania realizată de Leo Burnett pentru Telekom Romania a acumulat astfel 5 milioane de vizualizări organice pe YouTube și 1,5 milioane de vizualizări organice pe Instagram, promovând în acest fel oferta “Video Nelimitat” cu zero investiție media.

“Swap de vloggeri” a înregistrat rezultate neașteptat de mari și în rândul vloggerilor, care și-au extins reach-ul prin expunerea la o audiență nouă și au dat naștere unui nou trend în materie de content video.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 490 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Telekom România și Leo Burnett lansează campania „Swap de vloggeri”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.