Începând de mâine, 13 septembrie 2014, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom.
Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopție a noului brand, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ”.
“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite”, a declarat domnul Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.
Doamna Claudia Nemat, Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie, a declarat „Adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa. Este în linie cu strategia noastră de a oferi cea mai bună experiență pentru clienți, prin leadership în tehnologie. Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experiența și abilitățile noastre pe piața românească. Suntem puternic implicați în susținerea Telekom Romania și vom contribui semnificativ la societatea românească.”
Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop: pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications S.A. vor beneficia de broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și divertisment TV. Toate pachetele Telekom Romania Communications S.A. vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.
Deasemenea, oferta va include 3 benefici 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experiență TV personalizată.
Clienții vor avea o nouă experiență de brand și de ofertele comerciale Telekom prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website – www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând de sâmbătă, 13 septembrie.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.