UPS lansează un nou serviciu internațional de transport pentru a susține creșterea pieței transfrontaliere de e-commerce

În condițiile în care vânzările e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate să ajungă la 1 trilion de dolari până în 2020, UPS lansează UPS® Economy, un nou serviciu care răspunde nevoilor comercianților mici și mijlocii de servicii de transport internațional fiabile, accesibile și eficiente.

UPSNoul serviciu conectează destinații e-commerce cheie din întreaga lume și va fi inițial disponibil pentru clienții din SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie. Serviciul va fi extins și pe alte piețe cheie globale în viitorul apropiat.

Clienții noștri caută oportunități de dezvoltare, folosind aceeași abordare ca a UPS acum câteva decenii – se extind la nivel global. Oportunitățile sunt mai mari în mediul dinamic al comerțului internațional din prezent, piața de comerț electronic transfrontalier fiind estimată să crească de două ori mai repede decât cea domestică. Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022.”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. 

Acest nou serviciu le oferă clienților noștri opțiuni prin care pot valorifica oportunitățile de dezvoltare internațională. Serviciile de livrare către clientul final beneficiază de foarte multă atenție în industria noastră, dar știm că afacerile de mici dimensiuni se uită cu atenție la serviciile de transport de la retailer la firmele de curierat. Același șofer, același serviciu de colectare și prețuri competitive – datorită acestor elemente, serviciile sunt mai simple și mai economice, chiar și pentru cei mai mici dintre clienții noștri. Acest serviciu permite IMM-urilor să concureze la nivelul unor micro-multinaționale.”, a adăugat Cesarone. 

Serviciul UPS Economy oferă beneficii companiilor din SUA din segmentul B2C și B2B care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale. Exportul reprezintă o modalitate de a accesa noi clienți și ajută companiile să-și diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbările economice.

Acest nou serviciu oferă clienților mai multă flexibilitate, permițându-le să aleagă între servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com, precum și confortul și fiabilitatea accesului la rețeaua logistică globală a UPS.

Comerțul transfrontalier B2C și B2B continuă să se extindă, iar clienții noștri IMM au nevoie de servicii care oferă flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate – oferindu-le o șansă mai bună de a concura cu companiile mari. Alături de celelalte servicii e-commerce din suita noastră de produse, cum ar fi UPS eFulfillment și Ware2Go, rețeaua noastră logistică la nivel global oferă clienților opțiunile, confortul și gradul de control de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile.”, a spus Cesarone.

UPS eFulfillment, lansat în februarie 2019, oferă IMM-urilor din întreaga lume servicii de fulfillment și de transport către clienții din SUA și Canada. Această platformă online permite achiziții și comenzi din 21 de marketplace-uri diferite și magazine online, cum ar fi eBay, Walmart, Etsy și Amazon, inclusiv Prime.

Ware2Go, lansată în august 2018, este o companie de tehnologie și o platformă digitală care corelează spațiile de depozitare disponibile și serviciile de fulfillment la nevoile comercianților, folosind atât spații de depozitare UPS, cât și non-UPS. Soluția este deosebit de atractivă pentru companiile mici și mijlocii care au nevoie să transmită inventarul stocurilor și comenzile de fulfillment în comerțul electronic B2B.

UPS

UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, inclusiv transportul de colete mici și mărfuri cargo, facilitarea comerțului internațional și folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. UPS a primit premiul America’s Best Customer Service pentru servicii de transport și livrare din partea revistei Newsweek, „Cel mai valoros brand din transport” din partea revistei Forbes. Compania s-a situat în topul clasamentului JUST 100 pentru responsabilitate socială, indicele Dow Jones Sustainability World și Harris Poll Reputation Quotient.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 465 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » UPS lansează un nou serviciu internațional de transport pentru a susține creșterea pieței transfrontaliere de e-commerce
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.