Veniturile Vodafone România din trimestrul încheiat la 30 iunie 2020 au avut o scădere de 1.2% în comparație cu perioada similară a anului trecut

Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru anul trimestrul încheiat la 30 iunie 2020, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone

Vodafone România continuă să înregistreze performanțe bune, în ciuda contextului dificil.

Veniturile din servicii se află la valoarea de 189,7 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 1.2%.

Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020.

Valoarea ARPU mobil a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.

Ultimele luni au venit cu provocări mari și numeroase pentru oameni, companii și pentru alți actori sociali și economici din cadrul societății noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi și excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicație fixă și mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectați cu familia și prietenii și pentru a avea acces la servicii medicale și de urgență. De asemenea, ne-am concentrat asupra educației și am oferit resurse valoroase elevilor, dar și divertisment disponibil în cadrul platformei noastre digitale Împreună mai puternici, unde toată lumea a avut oportunitatea de a descoperi spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională. Mai mult, împreună cu Fundația Vodafone România am lansat aplicația digitală BrightSky menită să ajute și să ofere sprijin victimelor violenței domestice.

Pe lângă toate acestea, dincolo de serviciile oferite, sunt foarte mândră de echipa noastră, deoarece ne-am direcționat toate eforturile pentru a fi direct implicați în lupta împotriva Covid-19, inclusiv prin oferirea de donații pentru a susține lupta la nivel național.

În opinia mea, situația actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorități și alți actori socio-economici, de a îmbunătăți infrastructura digitală a țării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare și zone ale României și de a accelera digitalizarea în beneficiul societății și pentru un viitor mai rezistent și mai durabil. Cu toții trăim în acest nou context de piață și trebuie să acționăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare și mai ambițioasă pentru România.”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 467 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Veniturile Vodafone România din trimestrul încheiat la 30 iunie 2020 au avut o scădere de 1.2% în comparație cu perioada similară a anului trecut
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.