Institutul Vodafone lansează o nouă ediție F-LANE

Institutul Vodafone lansează o nouă ediție F-LANE, acceleratorul cu impact social global pentru companii care susțin dezvoltarea femeilor.

VodafoneInstitutul Vodafone continuă proiectul F-LANE, primul accelerator care susține femeile din sectorul tehnologic. Programul va începe pe data de 4 octombrie 2019 și va dura șapte săptămâni. Procesul de aplicare online este oficial deschis. Aplicațiile pot fi înregistrate aici până la data de 7 iunie 2019. Misiunea acestui program este de a încuraja participarea feminină la dezvoltarea tehnologică și de a sprijini femei de toate vârstele, din toată lumea cu ajutorul tehnologiei. F-LANE colaborează cu Impact Hub Berlin și Social Entrepreneurship Akademie pentru a descoperi la nivel global start- up-uri inovatoare dedicate femeilor, care oferă o soluție de business la o problemă socială și care au potențialul de a crea un impact de proporții.

Consiliul internațional care va juriza aplicațiile va fi format din 8 membri influenți din zona investițiilor de impact și a antreprenoriatului social, incluzându-i pe Dupsy Abiola, fondatoare și CEO al start-up-ului Intern Avenue, una dintre cele mai de succes platforme pentru plasarea de interni în companii, Andy Goldstein, Co- Fondator al LMU Entrepreneurship Center, Mariéme Jamme, CEO al Spotone Global Solutions, și Lisa Witter, Co- Fondator și CEO al Apolitical. Aceștia vor selecta antreprenori pentru acceleratorul F-LANE și îi vor asista pe aceștia de-a lungul celor șapte săptămâni, împărtășind din experiența lor.

Criteriile de selecție pentru programul F-LANE sunt: un model de start-up orientat pe mai mult decât profit, cu un potențial impact măsurabil, precum și cu o înclinație către tehnologie și suportul femeilor.

Promovarea și sprijinul femeilor este una dintre principalele preocupări ale Vodafone, obiectivul grupului fiind acela de a deveni cel mai bun angajator pentru femei până în 2025. În acest sens, compania a desfășurat numeroase proiecte de resurse umane, cea mai recentă fiind inițiativa globală lansată în luna martie 2019 care vizează acordarea de sprijin specific victimelor violenței și ale abuzului domestic. Conform noii politici, angajații vor avea acces la asistență și consiliere specializată și vor beneficia de concediu suplimentar plătit de până la 10 zile, numit concediu pentru siguranță, precum și de plata în avans a trei salarii, pentru rezolvarea problemelor administrative.

În România, Vodafone a lansat recent trei noi politici de resurse umane meninte să întâmpine nevoile de dezvoltare pe plan profesional și personal ale angajatelor – Girls Up, Lean in Circles și Digital Aplhas. Aceste inițiative sunt o continuare a programelor adresate femeilor deja lansate în ultimii doi ani în Vodafone România.

Fragiski Melissa, HR Director, Vodafone România: “În Vodafone România, ne menținem angajamentul în ceea ce privește women empowerment. Dacă viziunea companiei este aceea de a îmbunătăți viețile oamenilor prin tehnologie, acest lucru se aplică și intern, pentru angajații noștri. Prin noile inițiative dorim să creăm o mai bună reprezentare feminină în industria locală de tehnologie. În același timp, aceste programe susțin și ambiția grupului Vodafone pe termen lung, aceea de a deveni cel mai bun angajator pentru femei.

Institutul Vodafone pentru Societate și Comunicare reprezintă centrul European al Vodafone pentru cercetare și organizare. Analizăm potențialul tehnologiilor digitale și folosirea responsabilă a acestora pentru inovație, creștere și impact social sustenabil. Cu ajutorul studiilor și evenimentelor, oferim o platformă pentru dialog între lideri din știință, business și politică. Scopul nostru este de a oferi un acces mai bun la tehnologie pentru toate sectoarele societății. Acesta este motivul pentru care dezvoltăm și susținem proiecte care sprijină femeile în economia digitală. Institutul Vodafone este creat ca o platformă interdisciplinară și beneficiază de expertiza consiliului său internațional.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix și 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 470 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Institutul Vodafone lansează o nouă ediție F-LANE
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.