Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie – iunie 2014, aproape 92.000 de clienți

Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie – iunie 2014, aproape 92.000 de clienţi, numărul total al acestora fiind de 8.567.752 clienţi, în scădere cu 1,05% comparativ cu perioada similară din anul anterior, potrivit rezultatelor financiare ale companiei, publicate azi, 25 iulie 2014.

downloadÎn ceea ce priveşte consumul de date mobile, acesta a crescut cu 57% în trimestrul încheiat la 30 iunie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce rata de acoperire a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 5,4 puncte procentuale.

Vodafone România a înregistrat, în intervalul menţionat, un număr total de 8.567.752 de clienţi (include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m), în scădere cu 1,05% în comparaţie cu aprilie-iunie 2013 (- 91.687 clienţi).

Din totalul raportat, 7.985.962 erau utilizatori ai serviciilor mobile şi 55.586 utilizatori ai serviciilor de broadband fix.

Veniturile din servicii ale companiei au scăzut cu 9,8% pe bază organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la data de 1 aprilie 2014. Pe de altă parte, dacă este exclus impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 2,6% în ultimele trei luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe bază organică.

La 30 iunie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 41,6% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,4%. Utilizatorii serviciilor post-paid au crescut cu 1,1 puncte procentuale de la un trimestru la altul şi cu 1,2 puncte procentuale, de la un an la altul.

Divizia din România a Vodafone raportează rezultatele financiare în funcţie de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate vineri corespund primului trimestru al anului financiar în curs, 2014-2015.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 435 de milioane de clienţi, la 30 iunie 2014. Grupul britanic are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere din întreaga lume.

Vodafone Group Plc a raportat al optulea trimestru consecutiv de declin al veniturilor din servicii, în condiţiile în care consumatorii din sudul Europei au redus factura la telefon. În perioada aprilie-iunie 2014, veniturile grupului Vodafone au scăzut cu 4,4%, până la 10,204 miliarde lire sterline, în timp ce veniturile din servicii, pe bază organică, au scăzut cu 4,2% până la 9,446 miliarde lire sterline.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 473 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie – iunie 2014, aproape 92.000 de clienți
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie – iunie 2014, aproape 92.000 de clienți […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.