ARMO reprezintă România, în premieră, la ONU E-Commerce Week 2018

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) participă în premieră la E-commerce Week 2018, eveniment al Organizației Națiunilor Unite, ce se desfășoară până pe 20 aprilie la Geneva.

ARMOAvând ca tematică „Dimensiunile Dezvoltării Platformelor Digitale” această a patra ediție a evenimentului reunește miniștri, oficiali guvernamentali de rang înalt, reprezentanți ai mediului de afaceri, ai organizațiilor internaționale, ai Băncii Mondiale, ai mediului universitar și ai societății civile, pentru a discuta oportunitățile de dezvoltare și provocările asociate evoluției economiei digitale.

Această primă participare la E-Commerce Week ne prilejuiește și prima întâlnire a asociațiilor de e-commerce din întreaga lume. Obiectivul nostru în cadrul evenimentului este de a identifica modalitățile prin care comerțul online să aibă o contribuție cât mai importantă la creșterea economică, dar și să sprijine incluziunea regiunilor izolate și interconectarea regională pentru a ajunge la o economie digitală globală”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online și Chief Technology Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).

Chiar dacă România ocupă ultimul loc după indicele DESI (Digital Economic and Society Index), al Comisiei Europene, în ceea ce privește rata digitalizării economiei, inclusiv în ceea ce privește serviciile publice și nivelul competențelor digitale, comerțul online a avut o evoluție constantă în ultimii ani. Astfel, în 2016, România a înregistrat cea mai mare rată de creștere a comerțului online din Europa, de 38%. Același procent de creștere s-a menținut și în 2017, iar pentru 2018 avansul este estimat la 40%.

Florinel Chiș va susține două prezentări în cadrul conferințelor „Comerțul electronic – un instrument pentru o economie conectată” și „Prima întâlnire globală a Asociațiilor de Comerț Electronic” în care va vorbi despre potențialul platformelor digitale și a comerțului online pe plan local, dar și despre provocările și oportunitățile care există la nivelul pieței din România.

A patra ediție E-Commerce Week are loc în perioada 16-20 aprilie 2018, la Geneva, în Elveția.

ARMO

Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici.

Pot deveni membri ARMO magazinele online care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației persoanele fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » ARMO reprezintă România, în premieră, la ONU E-Commerce Week 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.