eMAG inaugurează la Pitești primul showroom în care este disponibil serviciul eMAG Express

eMAG inaugurează vineri, 1 martie, la Pitești, primul showroom care le oferă clienților mai multă autonomie prin intermediul noului serviciu eMAG Express, care le permite clienților să ridice produsele direct de la raft, fără ajutorul unui consultant.

emag apple shopCu o suprafață de 460 de metri pătrați, noul showroom este amplasat într-o zonă ușor accesibilă, în incinta Pitești Retail Park, Galeria Auchan Bradu.

Pe fondul dezvoltării accelerate a orașului Pitești, ca rezultat a numeroase investiții private, eMAG vine în sprijinul clienților săi cu un spațiu mult mai mare, amplasat în cel mai important și modern centru comercial din localitate.

În premieră pentru modelul promovat în showroom-urile eMAG, introducem la Pitești serviciul eMAG Express, menit să eficientizeze procesul de cumpărare prin scurtarea drumului de la raft la casa de marcat fără implicarea consultanților din magazin,” a spus Silviu Gugui, director retail eMAG.

Până acum, clienții din Pitești puteau ridica personal comenzile din punctul de livrare din oraș, sau de la oficiile poștale partenere.

Mai multă autonomie pentru clienți

Serviciul eMAG Express, care le oferă clienților mai multă autonomie, este disponibil pentru următoarele game de produse: electrocasnice mici, accesorii, îngrijire personală.

În perioada 1-3 martie, clienții au la dispoziție reduceri suplimentare în showroom-ul din Pitești, de până la 15%, pentru orice produs achiziționat. Reducerea suplimentară se aplică la telefoanele Samsung, televizoare, laptopuri HP, produse de îngrijire personală, electrocasnice mari și mici, climatizare și sisteme de încălzire, bricolaj.

Totodată, clienții au la dispoziție mai multe modalități de plată sigure și rapide, îndreptate către nevoile și dorințele lor. Astfel, clienții pot achita cumpărăturile folosind cardul de cumpărături eMAG-Raiffeisen sau cardurile partenere, care le oferă până la 24 de rate fără dobândă.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 17 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

eMAG

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, serviciul de comandă instant.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 454 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG inaugurează la Pitești primul showroom în care este disponibil serviciul eMAG Express
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.